وزیر نیرو گفت: سیاست ما امسال این است که به جای قطع برق عمومی که ممکن است مصرفکننده خوشمصرف نیز در میان آنها باشد، سراغ مشترکان پرمصرف برویم و هزینه و الگوی مصرف آنها را اصلاح کنیم.
وزیر نیرو گفت: اکنون ما بیش از ۱۰ هزار مگاوات مازاد تولید داريم که میتوانیم به چند کشور کوچک همسایه برق دهیم؛ مردم اصلا نگران نباشند؛ در صورت اصابت نیروگاهها به زودی بازسازی و نوسازی میشوند.
وزیر نیرو با انتشار پیامی به مناسبت روز جهانی آب، ضمن گرامیداشت این روز و شعار آن، بر لزوم اقدام کشورهای مستقل جهان و سازمانهای بین المللی در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا تأکید کرد.
وزیر نیرو ضمن قدردانی از کارکنان واحدهای نیروگاهی و تولیدکننده برق کشور، بیان کرد: کارکنان صنعت آب و برق کشور در شرایط جنگی حال حاضر به صورت شبانهروزی و بدون خستگی در حال خدمت رسانی هستند.