فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: هوشیار باشید که از شئون متعهد بودن تبعیت کردن است؛ پس نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقبتر، بلکه همراه با ولی خویش باشید.
همزمان با تجاوز دشمن به برخی مناطق مرزی کشور، میدان آزادی کرمان به صحنهای متفاوت از ایستادگی تبدیل شد؛ جایی که هنرمندان، اصحاب رسانه و مردم در دل یکصدودومین شب حضور مستمر، گرد هم آمدند تا اینبار روایت مقاومت را با زبان هنر ماندگار کنند.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا (ص) در پیامی ضمن قدردانی از یکصد شب حضور شکوهمند ملت بزرگ ایران، تصریح کرد: بیتردید استمرار این حضور آگاهانه و مسئولانه، سرمایهای عظیم برای تولید و تعمیق اقتدار ملی است.
روابطعمومی سپاه تأکید کرد: مذاکره، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است که نیازمند استمرار حضور مقتدرانه و پرشور در خیابان و پشتیبانی از افسران عرصه دیپلماسی تا کسب پیروزی نهایی است.
جنگ رمضان، پس از اشاره رهبری به مبعوثشدن مردم برای ایستادن مقابل هر فتنهای که پس از این رخ بدهد، گویی در کنار برانگیختن همه اقشار ملت ایران، زنان را بیشتر دچار انقلاب کرد.
معاون پارلمانی رییس جمهور شهید آیتالله سید ابراهیم رئیسی گفت: ملت ایران با ایستادگی، بصیرت و حضور در صحنه، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت و امروز دنیا به اقتدار و تفاوت ملت ایران با سایر کشورها پی برده است.
بانوان جهادگر اختیارآبادِ کرمان، تاکنون در قالب پویش «نذر پرچم»، هزار و ۵۰۰ پرچم ایران را دوختهاند؛ پرچمهایی که شبها در تجمعات مردمی به اهتزاز درمیآیند.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران تجمعات شبانه را حرکتی خودجوش در خونخواهی شهدا و حمایت از مدافعان وطن دانست و بر نقش پشتیبانی و تسهیلگری مدیریت شهری در استمرار آن تأکید کرد.
جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: حضور حماسی و خستگی ناپذیر که نشان از عشق و علاقه مردم به انقلاب و میهن عزیزمان دارد، بار دیگر نقشههای پلید دشمنان این آب و خاک را خنثی کرده است.