رییس اداره راهداری کاشان گفت:بیش از ۹ دستگاه خودرو و ۳۶ نفر از شهروندان در محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان در برف گرفتار شده بودند که راهداران آنان را نجات دادند.
فرماندار شهرستان بن گفت: پیست اسکی باید تخصصی باشد و حضور گردشگران نیز باید با آموزش و با استفاده از تجهیزات باشد، اما متاسفانه در پیست بارده به مباحث ایمنی توجه نشده است.