پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ یکی از کافههای منطقه ولیعصر را که گزارشهایی مبنی بر فعالیتهای ترویج فرقههای انحرافی در آن دریافت کرده بود، پلمب کرد.
معاون برنامهریزی و توسعه فرماندار خرمآباد از پلمب حدود ۱۷ واحد متخلف در سطح شهرستان خبر داد و گفت: نظارت بر بازار، تأمین کالاهای اساسی، کیفیت نان و روند توزیع اقلام مورد نیاز مردم با جدیت دنبال میشود.
نماینده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در جریان بازرسیهای نوروزی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۶ کیلوگرم موادغذایی و آشامیدنی فاقد مجوز و غیربهداشتی جمعآوری و معدوم شد.