به گفته سرپرست مرکز بهداشت سیب و سوران در بازرسی مشترک تیمهای بهداشتی، شهرداری و اداره صمت شهرستان سیب و سوران دو غرفه میوه و تره بار به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و بکارگیری اتباع غیرمجاز پلمب شد.
در سه ماهه اخیر به منظور صیانت از حقوق شهروندان، برای ۷۱ موسسه زیبایی غیرمجاز در دادسرای اهواز پرونده قضایی تشکیل شد که ۳۷ مورد آن منجر به پلمب این اماکن شد.