رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیریک گفت: بر اثر بارندگی های اخیر ۱۵ میلیون مترمکعب در سازه های آبخیزداری، بند و بندسازها و هلالی های این شهرستان آبگیری شد.
معاون آبخیز داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری هرمزگان گفت: ۶۸ سازه آبخیز داری در شهر های بندرعباس، بشاگرد، بندرلنگه، بستک و حاجی آباد ۱۵ میلیون متر مکعب آب گیری شد.
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیرو گفت: پروژه رودبار لرستان شامل سدی در بالا دست رودخانه و نیروگاه برق ابی با ظرفیت 450 مگاوات در پایین دست تا پایان امسال به بهره برداری میرسد.
عملیات آبگیری سد حوضیان الیگودرز لرستان و همچنین افتتاح پالایشگاه پرند شیمی الیگودرز صبح امروز با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیسجمهور به بهرهبرداری رسید.