مدیرعامل شرکت آب منطقهای استان اردبیل گفت: در حال حاضر سد گیوی ۶ میلیون مترمکعب آبگیری شده و بعد از اتمام تملک اراضی داخل مخرن به زودی و با حضور مسئولان کشوری افتتاح رسمی میشود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: سد سیلوه هم اکنون با 91 درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی خود را طی می کند و تا خرداد ماه امسال آبگیری آن آغاز خواهد شد.