معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: در شبانه روز گذشته ۴ بیمار بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند و آمار جانباختگان کرونا ویروس در فارس به سه هزار و ۴۱ نفر رسیده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز هشدار داد: خطر افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان فارس به دلیل حضور مردم در تجمعهای مختلف، وجود دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در این روزها متاسفانه شاهد عادی پنداری بیماری کووید ۱۹ و سهل انگاری در این زمینه هستیم، نسبت به خطر آغاز موج جدید کرونا در استان هشدار داد.
امام جمعه شیراز با تاکید بر نقش معرفت، ایمان و ولایت پذیری در ایجاد بصیرت، گفت: این سه اگر دست به دست هم ندهند، ما نمیتوانیم کنش مناسبی در صحنههای حساس سیاسی اجتماعی داشته باشیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: تاکنون ابتلای قطعی ۱۶۱ هزار و ۶۳۸ بیمار به کروناویروس در فارس به اثبات رسیده است.
لطفی با هشدار نسبت به خیز آهسته بیماری کووید ۱۹ در فارس، گفت: با توجه به کاهش چشمگیر میزان ابتلا و بستری بیماران در سطح بیمارستانهای استان، اکنون زمان بی توجهی و سهل انگاری در برابر کروناویروس نیست.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: مجموع جانباختگان از ابتدای شیوع کرونا ویروس به سه هزار و ۱۱ نفر در استان فارس افزایش یافته است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بستری بودن ۶۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستانهای فارس خبر داد و گفت: حال ۱۴۱ بیمار وخیم است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: متاسفانه ۱۱ نفر در روز گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند و آمار جان باختگان کرونایی استان به دو هزار و ۹۷۷ نفر رسید.