معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبریک روز پزشک، گفت: بهترین هدیه برای قدردانی از تلاش بی وقفه پزشکان و مدافعان سلامت رعایت اصول بهداشتی و کاهش آمار ورودی به بیمارستانها است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام خبر پذیرش ۶۷۹ بیمار مبتلا به کروناویروس طی شبانه روز گذشته در بیمارستانهای استان فارس، این میزان پذیرش را از آغاز شیوع کرونا بی سابقه و نگران کننده دانست.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: ۴۴۴ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخشهای ICU، مراقبتهای ویژه درمانی دریافت میکنند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ارتباطات علمی از عوامل مؤثر بر تولید و توسعه دانش است و گسترش مراودات علمی زمینه ایجاد یک جامعه پویا و دانش مدار را فراهم میکند.
کدیور خواستار تسریع در واکسیناسیون عمومی و عبور وزارت بهداشت از سیستم قطره چکانی واکسیناسیون شد و گفت: وزارت بهداشت هرچه سریعتر نسبت به تزریق دُز سوم واکسن به افراد در معرض خطر و کادر درمان اقدام کند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با ثبت ۳۵ فوت جدید ناشی از بیماری کرونا، تعداد جان باختگان این بیماری در استان فارس به پنج هزار و ۸۷۲ تَن رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به چرخههای گسترده شیوع کرونا دلتا در استان، از مردم خواست تا با پایان تعطیلات کرونایی، بیش از گذشته از سلامت خود و اطرافیان مراقبت کنند.
همتی با اشاره به شایعه خبری در شبکههای اجتماعی مبنی بر عوارض جدی و مرگ ناشی از تزریق واکسن علیه بیماری کووید۱۹، با تکذیب این موضوع، گفت: تاکنون موردی در فارس مبنی بر عارضه جدی و مرگ گزارش نشده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در کلینیک سرپایی کروناویروس بیمارستان نمازی، از نزدیک بر فرآیندهای ارائه خدمت در این مرکز درمانی نظارت کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کرونا شبانه روز گذشته در استان فارس ۳۰ قربانی گرفت و پنج هزار و ۲۷۱ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند.