مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس گفت: در قالب پویش «احسان سلامت» تعداد ۳۰ عدد کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن و ۷ دستگاه بایپپ با هزینهای بالغ بر حدود ۵۰۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار علومپزشکی شیراز قرار داده شد.
معاون علوم پزشکی شیراز با اعلام جان باختن ۲۱ هم استانی دیگر در اثر کروناویروس طی روز گذشته، مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری را ۶ هزار و ۲۲۵ نفر اعلام کرد.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری وبینار آموزشی روشهای نوین اعمال مراقبتهای حمایتی از بیماران آنکولوژی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تخصیص ١٠٠ هزار دوز واکسن سینوفارم به استان فارس، گفت: این میزان واکسن تا پایان هفته تحویل استان خواهد شد.
بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونا در استان فارس، با همکاری سپاه فجر و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، در محل حسینیه ثارالله (ع) شیراز، فعال شد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در حال حاضر ۴۱۰ بیمار مبتلا به کروناویروس به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخشهای ICU بیمارستانهای استان بستری هستند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هماینک هیچ کجای کشور دوز دوم اسپوتنیک موجود نیست و در صورت وارد نشدن آن، ناچار باید جایگزین آن به گروههای هدف و سنی دریافت کننده دوز اول، اعلام شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۴۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخشهای ICU، مراقبتهای ویژه درمانی دریافت میکنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بهترین واکسن نخستین واکسن است هرچند که درباره میزان تاثیرگذاری واکسنها مقالاتی نوشته شده، اما هر نوع واکسن سبب میشود که از بدحالی و فوت افراد جلوگیری شود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز واکسیناسیون مادران باردار علیه بیماری کرونا در تمامی شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.