شهرداربجنورد

شهرداربجنورد

بجنورد/
شهرداربجنورد گفت: با شروع فعالیت هیات سرمایه گذاری ، روند واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار امکان پذیر می شود.
کد خبر: ۳۹۹۴۰۷۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۳/۳۰