باشگاه خبرنگاران جوان؛ مریم رضایی - آستان مقدس شاهچراغ (ع) در عاشورای ۱۴۰۵، به تجلیگاه پیوند شور حسینی و شعور انقلابی بدل شد؛ جایی که هزاران عزادار پس از سوگواری با سر دادن شعارهای «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» و «لبیک یا خامنهای، لبیک یا حسین(ع) است»، ضمن اعلام انزجار از جنایات دشمن صفّاک آمریکایی صهیونی و خونخواهی قائد شهید انقلاب(رضوان الله علیه)، با مقام معظم رهبری؛ امام سیّد مجتبی خامنهای (حفظه الله)، تجدید بیعت کردند.