باشگاه خبرنگاران جوان؛ مريم حسينى - سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که سفارت ایالات متحده در کویت، فعالیتهایی را که پس از حملات ماه مارس به حالت تعلیق درآمده بود، از سر گرفته است.
این سخنگو گفت که سفارت بلافاصله خدمات اضطراری برای شهروندان آمریکایی را از سر خواهد گرفت و سایر خدمات به تدریج ارائه خواهند شد.
وزارت امور خارجه آمریکا در ماه مارس در پی بالا گرفتن تنش ها فعالیتهای سفارتخانههای خود در کویت و عربستان سعودی را تعطیل کرد.
منبع: آناتولی