رئیس مرکز بهداشت خرمشهر از معدوم‌سازی نزدیک به ۶ تن ونیم انواع مواد غذایی غیرقابل مصرف توسط بازرسان مرکز بهداشت این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان  - خالد عیایشه اظهار کرد: به‌دنبال اجرای طرح تشدید بازرسی کارشناسان بهداشت محیط این مرکز از اصناف تحت پوشش شهرستان خرمشهر، مقادیری از انواع محصولات غذایی غیرقابل‌استفاده و تاریخ‌گذشته شناسایی شد که پس از کشف، تحت نظارت بازرسان مرکز بهداشت معدوم‌سازی و از چرخه توزیع و مصرف خارج شدند.

وی از تعطیلی یک واحد اغذیه‌فروشی در خرمشهر به دلیل رعایت‌نکردن موازین بهداشتی، در پی بازدید و بررسی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت خرمشهر خبر داد.

عیایشه افزود: این اقدام در راستای صیانت از سلامت شهروندان و با هدف پیشگیری از بروز تخلفات بهداشتی انجام شد و کارشناسان بهداشت محیط پس از مشاهده موارد غیرمجاز و نقض ضوابط، نسبت به تعطیلی این واحد صنفی اقدام کردند.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: از شهروندان خرمشهری انتظار داریم هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش دهند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان این مرکز پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha