باشگاه خبرنگاران جوان - دستور نخست هیأت مذاکره در سوئیس، پایان تجاوز و جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان است». این را معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهور اعلام کرده است.
سیدمهدی طباطبایی در این باره با انتشار پیامی در شبکه ایکس تأکید کرد تداوم حملات رژیم صهیونیستی میتواند هرگونه تفاهم یا توافق احتمالی را با چالش جدی مواجه کرده و اعتبار آن را زیر سؤال ببرد.
این اظهارات در حالی مطرح میشود که هیأت عالیرتبه جمهوری اسلامی ایران متشکل از مقامات ارشد سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک از جمله محمدباقر قالیباف، سیدعباس عراقچی، علی باقری، عبدالناصر همتی، حمید بورد، کاظم غریبآبادی و اسماعیل بقایی در ژنو حضور دارند و گفتوگوها درباره اجرای تعهدات طرف مقابل را دنبال میکنند.
فقط مداکره با دشمن عدار خیلی اشتباه هست
خبر خوش. نگهشون دار برا خودت. بقیشونم که داخل ایران هستن با هزینه خودمون میفرستیم بیان. فقط تو را خدا نذار برگردن. همونجا بشینید تا آخر عمرتون مذاکره کنید
بقیه امتیازات را هم سریع بدید و برگردید. فقط آقای عراقچی خواستید برای تیم مذاکره کننده تبریکات سال نو میلادی بفرستید قبلش چک کن که یهودی نباشن. قضیه بعد برجام را میگما
تو رو خدا شما کمی نماینده ایران باشید!
فقط سریع امضا کنید بره و به هر قیمتی میز مذاکره را رها نکنید.