محسن پاک‌نژاد گفت: با امضای توافقنامه میان ایران و آمریکا و در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب، کشور وارد عصر تازه‌ای از کار و تلاش و پیشرفت خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - محسن پاک‌نژاد نوشت: با امضای توافقنامه میان ایران و آمریکا و در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب، کشور وارد عصر تازه‌ای از کار و تلاش و پیشرفت خواهد شد. 

صنعت نفت که در جنگ تحمیلی رمضان در خط مقدم جهاد و مقاومت بود، بدون وقفه به فعالیت خود ادامه داد و با بازسازی سریع تأسیسات، ظرفیت از دست رفته گاز را احیا کرد. 

در عصر پساتوافق، صنعت نفت بزرگ‌ترین صحنه ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت فنی برای اقتصاد جهانی است. صدها فرصت سرمایه‌گذاری و قراردادهای مشارکت آماده شده و وزارت نفت آمادگی دارد سازماندهی گروه‌های کاری را به سرعت انجام دهد. 

با این حال، صنعت نفت ایران راه خود را با عزت و هوشیاری طی خواهد کرد و اگر سرمایه‌های خارجی نیامدند، ایران به راه اعتلای وطن ادامه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
زهی تصور باطل، زهی خیال محال!!!
زمان بررررجاااام هم از این رویا فروشی ها زیاد کردید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
کلا سیاست خارجی باید اقتصادمحور باشه نه ایدئولوژی محور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
شما را به خدا و همه مقدسات پای آمریکا و اروپا رو به صنعت نفت ایران باز نکنین دوباره پای استعمار به نفت ایران باز میشه
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی,
۱۷:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
درودخدا برشما هموطن حق باشماست پای استعمارنباید بهصنعت نفت برسد جوانانتحصیل کرده خودمون ازپس اینکار بهتربرمیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
تبدیل وضعیت کارگران پیمانکاری شرکت نفت چی شد؟
آخرین اخبار