نماینده روسیه در سازمان ملل مجددا اعلام کرد که اگر ایران بخواهد این کشور آمادگی دریافت اورانیوم غنی‌شده را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ مینا عظیمی - واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، اعلام کرد که روسیه آماده دریافت اورانیوم غنی‌شده از ایران است.

نبنزیا روز سه شنبه گفت: ما آمادگی خود را اعلام کرده‌ایم، اما این تصمیم باید توسط ایران گرفته شود.

وی ادامه داد: اگر ایران از ما بخواهد که اورانیوم را به عنوان بخشی از توافق به روسیه منتقل کنیم، چرا که نه؟

پیش‌تر نیز بارها آمادگی خود را برای ایفای نقش میانجی به‌منظور حل‌وفصل بحران میان ایران و آمریکا اعلام کرده بود.

شایان ذکر است که انتقال اورانیوم غنی‌شده به خارج از ایران، یکی از شروط آمریکا برای دستیابی به توافقی با تهران درباره برنامه هسته‌ای ایران بوده است.

با این حال تهران تاکید دارد که غنی‌سازی اورانیوم حق ایران است و تاکنون به‌صورت علنی با انتقال اورانیوم غنی‌شده به خارج از کشور موافقت نکرده است.

منبع: خبرگزاری رسمی عراق (واع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۵
هیچ فرد غیور و وطن دوستی نمیاد بخشی از کشورشو بده به بیگانه. اورانیوم غنی شده مثل قطعه ای از سرزمیم ایرانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
هیچ کشور خارجی حتی هم مذهب برای کشورمون دوست نیس در سیاست


پس بهتره بمب اتمی و در تعداد زیاد بسازیم و رو نمایی کنیم و تمام


بهتره خودمون و گول نزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
چرا روسیه دلش ضعف میکنه برای اورانیوم غنی شده ی ایران!!!!!!!!!! چند ماهه که دل ضعفه گرفته بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
ترامپ توان جنگی دیگر را ندارد و ناچار به مذاکره است ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران در دستور کار مذاکرات نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
من به عنوان یک ایرانی حاضرم اورانیوم را در منزل خودم نگهداری کنم،حتی اگر به قیمت جانم تمام شود.
Iran (Islamic Republic of)
بنی
۰۱:۵۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۵
نکشیمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
روسیه پدرسوخته بدتر از انگلیس شده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
یک انبار ایران در مسکو اجاره و اورانیوم را نگهداری کند با نگهبان ایرانی این بهترین روش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
من یکی از طرفداران گسترش ارتباط با روسیه هستم اما الان میگم که روسیه خیلی غلط کرده اعلام آمادگی کرده که اورانیوم ایران رو دریافت کنه . ارتباط ما با روسیه فقط براساس منافع مشترکه و اونا نباید پاشون رو از گلیمشون بیشتر دراز کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
نمیدیم اورانیون غنی شدهه تضمین عدم حمله هسته ای به ایران هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
کمونیست ها خوب از آب گل آلود ماهی میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
بیارین خونه ما خودم براتون نگه میدارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
اورانیوم خارج نمیشه چین وروسیه به ظاهردوستن وپشت سرازکفتارم بدترن به اینااعتمادنباید کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
باز مذاکره را باختیم دلیلش چینش میز مذاکره میانجی نوچه های ترامپ باشد دست ایران خالی هست مگر از میانجی قطر را ندیده آید که باز قطر را میانجی انتخاب میکنید تازمانی چین در میان نباشد بازنده هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
چرا ثروت ایران باید از کشور خارج شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۵
اگر 400 کیلو اورانیوم غنی شده را ذره ذره کنید امانت بدهد مردم ایران نگهداری کنند به بهتر هست بد دست روسیه و چین بسپارید به ملت خودمان می‌شود اعتماد کرد اما با اجنبی نمی‌شود
۱۲۳
آخرین اخبار