مدیر کل اداره تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: قیمت محصولات وارداتی و ارز نیمایی کاهش یافته است.

غفارزاده، مدیر کل اداره تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر  تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی وارداتی قیمت گذاری شده  اند و قیمت گذاری تجهیزات پزشکی تولید داخل در حال انجام است.  

او گفت: قیمت گذاری واقعی به خصوص برای تولیدات شرکت های دانش بنیان در گذشته به خوبی انجام نگرفته بود که الان بر اساس دستورالعمل ابلاغی با ملاحظات کافی انجام می شود و قیمت محصولات دانش بنیان افزایش پیدا خواهد کرد. 

مدیر کل اداره تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو ادامه داد: قیمت گذاری محصولات وارداتی کاهش پیدا می کند و به نوعی سود واردات کم خواهد شد و این کار با هدف حمایت از تولید داخل انجام شده است. 

غفارزاده بیان کرد: قیمت گذاری محصولات وارداتی با ارز نیمایی  نیز باعث حمایت بیشتر از تولید کنندگان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار