بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در اطلاعیهای اعلام کرد: دانشجویانی که تاکنون نتوانسته اند برای تخلیه خوابگاه اقدام کنند تا پایان امروز ۱۲ مرداد مهلت دارند که با مراجعه حضوری به اداره امور خوابگاهها و یا با امانت سپاری لوازم شخصی خود خوابگاه را تخلیه کنند.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تعمیرات خوابگاهها و لزوم آماده سازی آن برای سال جدید تحصیلی باید خوابگاهها و اتاقها به طور کامل تخلیه شوند.
بیشتر بخوانید
همچنین در این اطلاعیه تاکیده شده است که امکان اسکان در سراهای دانشجویی وجود ندارد.
انتهای پیام/