یک کارگردان مشهدی ازعدم اکران فیلم های خوب در جشنواره فجر مشهد انتقاد کرد.

ناصر ضمیری در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: عدم اکران آثاری مانند 'چه خوبه که برگشتی'، 'حوض نقاشی' و 'دهلیز' از فیلم‌های اصلی جشنواره، سطح برگزاری جشنواره در مشهد را پایین آورده است.

وی ادامه داد: کیفیت صدا و تصویر پردیس سینمایی هویزه مطلوب است و نقش موثری در افزایش مخاطبان جشنواره در مشهد داشته است
این کارگردان مشهدی سینما گفت: اکران فیلم در پردیس سینمایی هویزه و تنظیم اکران‌ها از نقاط قوت جشنواره فیلم فجر امسال در مشهد است.

یادآوری می شود: از جمله آثار ضمیری می‌توان به "شیر تلخ"، "آسمان بدون گذرنامه"، "جایی دنج برای ماهی‌ها"، "سوم شخص مفرد" و "لالایی برای بیداری" اشاره کرد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha