نوعي بيماري توام با استفراغ و اسهال كه تاكنون 5 قرباني در ژاپن داشته ، تبديل به يك بحران در اين كشور شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، هم اكنون به دليل شيوع اين بيماري مسري و نامعلوم ، تمامي بيمارستان ها و مراكز خدماتي و درماني در ژاپن به حالت آماده باش درآمده اند تا در صورت رويت علايم بيماري در فردي، او را به حالت قرنطينه درآورند.
5 فردي كه بر اثر اين بيماري كشته شده اند ، محدوده سني بين 80 الي 97 سال داشته و علاوه بر آنها در حدود 100 نفر نيز بدليل ابتلا به اين بيماري در قرنطينه هستند.
اولين نشانه اين بيماري در ناحيه اهيمه ژاپن رويت شده بود و هم اكنون پزشكان ستاد حوادث ژاپن در حال پيگيري نتايج تست برروي بيماري هستند.
برچسب ها: بیماری ، ژاپن ، اهیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار