آمارها نشان مي دهد ميزان بيکاري در ميان جوانان آمريکايي به شدت افزايش يافته است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سي سي تي وي ؛ نگاهي به آمارها نشان مي دهد آينده براي آمريکايي ها چندان روشن و شکوفا نيست. در حاليکه متوسط بيکاري در کل آمريکا حدود 8.3 درصد است، ميزان بيکاري براي جوانان بين 16 تا 24 ساله ، بيش از 16 درصد يعني دو برابر متوسط ملي است. افزايش بيکاري در ميان جوانان يکي از نتايج بحران اقتصادي در آمريکاست. در اين ميان اقليتها بيشتر از بقيه با معضل بيکاري روبرو هستند. ميزان بيکاري در ميان لاتين تبارها در آمريکا  به 20 درصد مي رسد و درباره آمريکاييهاي آفريقايي تبار اين ميزان به 30 درصد مي رسد که حدود چهار برابر متوسط ملي است.
بر اساس گزارش اداره ملي آمار آمريکا، هم اکنون دو ميليون و هفتصد هزار جوان بيکار هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار