مجلس نمايندگان افغانستان امروز سند همکاري هاي راهبردي کابل - واشنگتن را تصويب کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، در نشست امروز مجلس نمايندگان افغانستان پيمان راهبردي کابل - واشنگتن بصورت مختصر مورد بحث و بررسي قرار گرفت و سپس با اکثريت آرا به تصويب رسيد.

گفته مي شود قاضي نذير احمد حنفي، مولوي شهزاده شاهد و مولوي تره خيل نمايندگان هرات، کنر و عشاير افغانستان از افرادي بودند که با بلند کردن کارت قرمز با اين سند مخالفت کردند.
برچسب ها: افغانستان ، آمریکا ، سند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار