بدون آزاد سازی دارایی های ایران و رفع تحریمها و مسئله غده سرطانی اسراییل و قوانید دست پا گیر بانگهای خارجی و نظارتهای انها بر جریان پول ایران محال است ایران با آمریکا توافق و صلح کند ما فقط برگشتی به قبل از جنگ همین و بس
ایکاش ما میدانستیم که این دونالد ترامپ قمارباز و پدوفیل دقیقا چه چیزی مصرف میکند که میتواند این اراجیف را به هم ببافد و تحویل مردم دهد. او فکر میکند که در این جنگ برنده شده و اوست که فرمان میدهد که چه کسی چکار باید کند!
مگه ترامپ حرف راست میزنه و میشه به حرفاش اعتماد کرد؟ تنگه هرمز در جنگ مثل سپر ما در جنگ هست، این اهرم است که آمریکا را به زانو در آورده. مگر جنگ تمام شده که سپر بیندازیم؟
لطفا اخبار مربوط به بازگشایی یا استمرار کنترل ما بر تنگه هرمز رو از زبان مسئولین خودمون بیان کنید. ما به حرف ترامپ اعتنایی نداریم و باور نمی کنیم حرف یزید زمان را.
یادتون باشه کا رهبر شهیدمون چقدر درباره راستی آزمایی وعده های دشمن تذکر میدادند....امام راحل و رهنمودهایش را در طول حدود ۳۷ سال فراموش کردید . رهبرشهیدمان هنوز پیکر مطهرخود و خانواده عزیزش تدفین نشدند.
چقدر زود ، چقدر زود .
دستت درد نکنه ،تحریم ها را هم کم کن ،کاری به انرژی هسته ای ما هم نداشته باش ،وامی چیزی هم بهمون از سازمانی جایی تعلق میگیره بگیر و بده ،دستت درد نکنه ،،😁
لطفا اخبار مربوط به بازگشایی یا استمرار کنترل ما بر تنگه هرمز رو از زبان مسئولین خودمون بیان کنید. ما به حرف ترامپ اعتنایی نداریم و باور نمی کنیم حرف یزید زمان را.
چقدر زود ، چقدر زود .