ترامپ، نتانیاهو، هر دو جنایتکار جنگی هستند و مرتکب جنایات شده اند و باید در دادگاه لاهه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
ترامپ جنایتکار از سال 1397 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که دشمن درجه یک مردم ایران و هم دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است.
به نظر من اسراییل هرگز از تجاوز دست نخواهد کشید.اگر ترمزش را در لبنان بکشند .به احتمال زیاد به سوریه یورش خواهد برد.مانند صدام که برای تسلی خود به کویت حمله کرد
مسئولین محترم لطفاً پاسخ دندان شکن به این زردک احمق بدهید چون زیادی دهانش گشاد است. نباید اجازه سم پاشی بهش بدید. ما مردم که از خجالتش در می آییم ولی شما باید جوابش را بدهید و بگویید اگر دهانش را نبندد امضا بی امضا
هنوز نه تحریم ها بر داشته شدند کلا ونه خسارات سه جنگ را پرداخت شده نه از کل منطقه خارج شدید و نه اسرائیل از لبنان و فلسطین خارج شده تنگه هرمز به چه عشقی باید باز بشود ؟ مگر عاشق چشم ابرو زشت تو هستیم ؟؟؟ برو بشین سرجات
ترامپ جنایتکار از سال 1397 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که دشمن درجه یک مردم ایران و هم دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است.
بمیرهیهکرهزمینراحتبشهازدستش
آمین🤲.