نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
کله زرد تو غلط کردی تنگه هرمز باز نخواهد شد حالا ببین 😄😄😄
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
آرزوم بود برای این شبها توی خیابون فقط یک پرچم ایران داشته باشم من و3تابچه هام که کوچیکن آرزوی پرچم مقدس ایران رو داریم شوهرم از اول جنگ میخواد بخره 230تومن بود میگه گرونه آخه از اول جنگ بی کارشده وبااین تورم بی پولم شده ومادیگه اسرار نمی‌کنیم بخر
Iran (Islamic Republic of)
SU DUTA :
۲۲:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
آب هویج !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
مگه داراییها و تحریمها آزاد شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
نه دیگه مثل همیشه ایران ب تعهدش عمل میکنه اونا ک هی میگن هیچ تعهدی رو پایبند نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
اسراییل تا مرزهایش عقب نشینی نکند هیچ چیزی امضا نشود ویا ایران باید جواب اسراییل بدهد ما با آمریکا آتش بس دادیم نه اسراییل از همین الان اعلام بکنند کسی بژنو نخواهد رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
از یک سوراخ صد بار گزیده میشید.
Belgium
H
۲۱:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
این دروغگو. درست ولی فکر نمیکنین باید بخوایم یبار توافق همون جایی که امضا میشه توسط هردوطرف خونده بشه تا بلای برجام سرمون نیاد؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
مسولان محترم کشوری تیم مذاکره کننده تا ترامپ پولهای بلوکه شده مارا آزاد نکرده تنگه هرمز را باز نکنید همان لحظه که پولها را واریز کردند بعد هرچی صلاحیت میدونید عمل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
لعنتی دروغگو سگ کله زرد دیوانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
چه قشنگ دقیقا قبل محرم جنگ تموم شد انگار میدونن تو این ماه ها نباید جنگ کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
سگ زرد برو به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
این روانی هنوز خودش هیچ کار نکرده تنگه رو باز کرد هیچ امتیازی هم نداد. اون وقت شما به آمریکا اعتماد دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
وا اسفا یعنی ایران چی امضاء کرده؟؟؟؟ نکنه تعهد داده سلاح هسته ای نسازه حداقل با تهدید ساخت سلاح هسته ای میتونیم درامان باشیم حتی اگرنداشته باشیم ..............شش ماه دیگه دوباره حمله می کنه محاصره دریایی میکنه عرصه رو تنگ میکنه این بار میگه ساخت موشک رو متوقف و نابود کنید...........................فقط باید سلاح هسته ای ساخت تا کشور در امان بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
چرا مانند کشورهای دیگر با همه خوب نباشیم ؟چرا باید با تهدید دیگران و با داشتن سلاح اتمی احساس امتیت کنیم؟اگر اونجور امنیتی میخوای برو کره شمالی زندگی کن.مردم ایران با تمدن خود الگوی اقتدار و صلح با همه دنیا در همه ادوار هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
چرا اینو به آمریکا نمیگی؟ نظرت درباره سلاح اتمی آمریکا چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
ما دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیستیم و کسانی که از ان صحبت می کنند قطعا جزو دشمنان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
ایران نباید سلاح را زمین بگذارد و باید پیشرفته هم بکند و به تعدادش هم اضافه کند تا بازدارنده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
اون چشمهای بسته ات باز کن سرتو از زیر برف بیار بیرون ما جنگ شروع نکردیم ما ما کلاس درس و ورزشگاه را نزدیم ما بیمارستان نزدیم ما مردم عادی نزدیم این همه خون دادیم هر بار مذاکره وجنگ ،خدا کنه اینبار عزتمندانه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
مگه قرار نبود به حرف های ترامپ اعتنا نکنیم؟ لطفا از این قاتل رهبر حرفی نقل قول نکنید. می بینیمش حالمون بد میشه.حرفش قابل استناد نباید باشه پس تصویر نحسش رو نذارید و برا حرفش تره خورد نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
بسیار عالی انشالا صلح و دوستی
۱۲۳