امروز امار کرونا رکورد رو زد
متاسفانه طبق گفته وزیر بهداشت و آقای حریرچی امار بیشار هم میشه
اونوقت باز هم مسئولین محترم ستاد ملی کرونا و استانداری تهران نمیخوان دورکاری رو برگردونن؟
نمیخوان مدارس رو کلا غیرحضوری کنن؟
خواهشا برای جون مردم یه کم ارزش قائل باشین
ركورداي بزرگ تو راهه
متاسفانه طبق گفته وزیر بهداشت و آقای حریرچی امار بیشار هم میشه
اونوقت باز هم مسئولین محترم ستاد ملی کرونا و استانداری تهران نمیخوان دورکاری رو برگردونن؟
نمیخوان مدارس رو کلا غیرحضوری کنن؟
خواهشا برای جون مردم یه کم ارزش قائل باشین