نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
وزیربهداشت امروزگفتن اگه ۱۰درصدازمردم هم ماسک نزنن زحمات بقیه هدرمیره ...خب باید شمابایدجلوشوبگیرین جریمه کنین قرنطینه کنین چمیدونم ...گناه ماچیه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۵۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
خواستار اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها در سراسر کشور هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
تازه اولشه
ركورداي بزرگ تو راهه
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۴:۴۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
امروز امار کرونا رکورد رو زد
متاسفانه طبق گفته وزیر بهداشت و آقای حریرچی امار بیشار هم میشه
اونوقت باز هم مسئولین محترم ستاد ملی کرونا و استانداری تهران نمیخوان دورکاری رو برگردونن؟
نمیخوان مدارس رو کلا غیرحضوری کنن؟
خواهشا برای جون مردم یه کم ارزش قائل باشین
۱۲۳