وقتی دانشگاه ها و مدارس باز میشن، انتظار دارید ،تعداد مبتلایان کاهش پیدا کنه
وقتی هنوز داروخانه ها ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست را به قیمت خون پدرشان میفروشن و کسی توان خرید ندارد و از آنها استفاده نمی کند، انتظار دارید روند کاهش داشته باشیم؟
وقتی جناب نمکی میگه با موفقیت موج دوم که صدتاصدتافوتی و۲هزارتامبتلاداشتیم پشت سرگذاشتیم قاعدتاً موج سوم با روزانه ۴هزارتامبتلا و۴۰۰،۵۰۰ تا هم فوتی دیگه رکورد شکنی نداره .... رکورد شکنی برای اقایون مسئول فاجعه بار تر از این حرفها وصحبتهاست فقط میتونیم بگیم خدایا خودت به دادمون برس این از امواج کرونا که معلوم نیست تا موج چندمش بدنمان مقاومت میکنه موج سوم،چهارم،پنجم،ششم....،یا این همه گرونی هایی که روز به روز بد و بدتر از روزقبل میشه .
امار بیشتر از این حرفاس
وقتی هنوز داروخانه ها ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست را به قیمت خون پدرشان میفروشن و کسی توان خرید ندارد و از آنها استفاده نمی کند، انتظار دارید روند کاهش داشته باشیم؟
دمی سکوت در این جهان پرهیاهو...
واقعا جای تاسف داره