نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
اینا از باز کردن تمام ایران هست مثل دانشگاه و مدرسه که حضوری اعلام شده
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۲:۳۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
مسئولین برای چی همه جارو باز کردین؟ انگار بدتون نمیاد یه عده بمیرن تا کشورو خلوت کنید. چطونه؟ مگه مسلمون نیستید؟ چرا راه هارو نمیبندین؟ این همه بازگشایی برای چیه؟ چرا اجازه میدین تو این وضعیت مردم عزاداری برگزار کنن؟ تو قم پر شده از مجالس عزاداری. قربون امام حسین بشم ولی شما با این مجوزاتون دارین جون مردمو میگیرین. قبلا باورم نمیشد ولی حالا صددرصد باورم شده که شما هیچ ارزشی برای جون مردم قائل نیستید. ماداریم به پای اونایی که رعایت نمیکنن میسوزیم. چین با این همه جمعیت این ویروس لعنتی رو شکست داد ولی شماها عرضه هیچی ندارید. چرا کسی نیست جلوی بعضی از مردم نادونو بگیره؟ چرا باشگاه های ورزشی بازه؟ چرا چرا چرا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
دولت تدبیری کند برای مهار موج های سرکش کرونا .
هر روز این همه کشته میدیم برنامه دولت برای جنگ با کرونا چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
همش ما با یاید رعایت کنیم پس دولت با باز کردن همه جا داره چیکار میکنه..مدارس باید غیر حضوری میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
تو این شرایط بحرانی چرا مدارس بازه؟استخرها بازه رستوران بازه ارایشگاه ها بازه پارک بازه باشگاه بازه بازار بازه .... خب چرااااا
اینهمه معلم هر روز در کشور دارن جابجا میشن که برن مدرسه و توی کلاسهای خالی درس بدن؟ واقعا نمیشه مثل سال قبل از توی خونه درس بدن و اینهمه حابجایی در سطح شهر و گاهی هم بیرون شهر نباشه؟
چرا قصد جون همه رو کردید؟
چرا همه رو دارید به کشتن میدید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
این ویروس هست تا واکسنش پیدا بشه چون همه رعایت بهداشت را نمیکنن ویا نمیخواهند رعایت کنند خدا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
این‌امار‌شاهد‌مدارس‌باز‌کردن‌است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
باز کنید همه جا رو باز کنید. جون مردم که ارزش نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
دقیقاا حداقل از این گرونی ها کم بشه هرچندم که همه جا بازه دیگه وروز به روز گرونی ها بیشتروکمرشکن تر شدن واقعا خدارو خوش نمیاد اینطوری با مردم بازی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
دیگه نمی دونم چی بگم
خسته شدم از بس خواستم و خواستم و خواستم که همه مراعات کنیم مراعات کنیم مراعات کنیم تا ویروس رو شکست بدیم شکست بدیم شکست بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
فکر کنم موج 4 چهارم هست با این موج تا سواحل دور دسته ایران میشه رفت خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
چرا فقط میگین مردم مقصرن رعایت نمیکنن؟شما جلوگیری کنید این جاده های لعنتی را ببندین مثل قبل ۲هفته همه جارا تعطیل کنین مدرسه ها را تعطیل کنین فقط بلدین دست پیش بگیرین و بگین مردم مقصرن.خسته شدیم تا کی باید شاهد مرگ هموطنانمون باشیم تر وخشک دارن میسوزن ۹ ماه رعایت میکنیم گناه ما چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
باعلایم ناخن درد فکر کنم کرونا گرفتم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
مشهد که تقریبا هیشکی ماسک نمیزنه و رعایت در حد صفر بقیه شهرهارو نمیدونم...نمیدونم چرا چرا چرا به همه چی حتی گرانی عادت میکنیم جز به این ماسک لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
عزاداریاتون قبول حق
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۷:۱۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
وقتی یه سری دنبال تفریح و خوشگذرانی و در در باشه و حرف حالیشون نباشه و سه روز تعطیلی رو برن مسافرت نتیجش میشه این
۱۲۳