مسئولین برای چی همه جارو باز کردین؟ انگار بدتون نمیاد یه عده بمیرن تا کشورو خلوت کنید. چطونه؟ مگه مسلمون نیستید؟ چرا راه هارو نمیبندین؟ این همه بازگشایی برای چیه؟ چرا اجازه میدین تو این وضعیت مردم عزاداری برگزار کنن؟ تو قم پر شده از مجالس عزاداری. قربون امام حسین بشم ولی شما با این مجوزاتون دارین جون مردمو میگیرین. قبلا باورم نمیشد ولی حالا صددرصد باورم شده که شما هیچ ارزشی برای جون مردم قائل نیستید. ماداریم به پای اونایی که رعایت نمیکنن میسوزیم. چین با این همه جمعیت این ویروس لعنتی رو شکست داد ولی شماها عرضه هیچی ندارید. چرا کسی نیست جلوی بعضی از مردم نادونو بگیره؟ چرا باشگاه های ورزشی بازه؟ چرا چرا چرا...
تو این شرایط بحرانی چرا مدارس بازه؟استخرها بازه رستوران بازه ارایشگاه ها بازه پارک بازه باشگاه بازه بازار بازه .... خب چرااااا
اینهمه معلم هر روز در کشور دارن جابجا میشن که برن مدرسه و توی کلاسهای خالی درس بدن؟ واقعا نمیشه مثل سال قبل از توی خونه درس بدن و اینهمه حابجایی در سطح شهر و گاهی هم بیرون شهر نباشه؟
چرا قصد جون همه رو کردید؟
چرا همه رو دارید به کشتن میدید؟
دقیقاا حداقل از این گرونی ها کم بشه هرچندم که همه جا بازه دیگه وروز به روز گرونی ها بیشتروکمرشکن تر شدن واقعا خدارو خوش نمیاد اینطوری با مردم بازی میکنید
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
دیگه نمی دونم چی بگم
خسته شدم از بس خواستم و خواستم و خواستم که همه مراعات کنیم مراعات کنیم مراعات کنیم تا ویروس رو شکست بدیم شکست بدیم شکست بدیم
چرا فقط میگین مردم مقصرن رعایت نمیکنن؟شما جلوگیری کنید این جاده های لعنتی را ببندین مثل قبل ۲هفته همه جارا تعطیل کنین مدرسه ها را تعطیل کنین فقط بلدین دست پیش بگیرین و بگین مردم مقصرن.خسته شدیم تا کی باید شاهد مرگ هموطنانمون باشیم تر وخشک دارن میسوزن ۹ ماه رعایت میکنیم گناه ما چیه
هر روز این همه کشته میدیم برنامه دولت برای جنگ با کرونا چیست؟
اینهمه معلم هر روز در کشور دارن جابجا میشن که برن مدرسه و توی کلاسهای خالی درس بدن؟ واقعا نمیشه مثل سال قبل از توی خونه درس بدن و اینهمه حابجایی در سطح شهر و گاهی هم بیرون شهر نباشه؟
چرا قصد جون همه رو کردید؟
چرا همه رو دارید به کشتن میدید؟
خسته شدم از بس خواستم و خواستم و خواستم که همه مراعات کنیم مراعات کنیم مراعات کنیم تا ویروس رو شکست بدیم شکست بدیم شکست بدیم