نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
ماسک رارایگان کنید برای کسانی که رعایت نمی کنند مجازات زندان درنظربگیرید خدمات الکترونیک یادولت الکترونیک را اجرا کنید وگرنه جمعیت ایران صفرخواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
قربانعلی نخودچی فروش
۱۵:۲۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
این روزها نخودچی دوای کروناست . حتما نخودچی بخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
متاسفم به هرکسی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کند و با عدم رعایت بهداشت به مردم خیانت می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
رکوردزنی های روزانه کرونا در ایران فقط و فقط یک معنی دارد : کشور رو هواست . نه مردم رعایت میکنند و نه مسولان بی تدبیر اقدامی انجام می دهند . و این چیزی جز تحقیر ایران نیست . چین با جمعیت 1 میلیارد نفری اش آمار مرگ و میر روزانه اش به 13 نفر رسیده . و این عمق فاجعه در ایران را نشان می دهد .
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۵:۱۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
وای خدا آمار افتضاح شد . همین فردا شب برمیگردم لندن . اونجا بهتر کنترل میکنن
Iran (Islamic Republic of)
جعفر لوبیا فروش
۱۵:۱۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
هر روز 5 قاشق غذاخوری لوبیای آبپز مصرف کنید تا کرونا نگیرید .
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۵:۰۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
هر ماه 20 میلیون تومن میریزن حسابم . واسه همین پامو از خونه بیرون نمیذارم تا کرونا نگیرم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
اجرای بد قانون از بی قانونی بدتره، چرا با اینکه زدن ماسک و بسته شدن بسیاری از اماکن اجباری شده ولی قانون درست اجرا نمیشه؟ چرا جریمه ها اعمال نمیشه؟ تا کی دولت میخواد با خواهش و التماس وضع کرونا رو درست کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
یا خداااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
حالا تازه این آمار واقعی نیست



برای بدست آوردن آمار واقعی باید ضربدر در 2.5 کنیم



تعداد مبتلایان 6968 * 2.5 = 17420



تعداد فوتی 346 * 2.5 = 865
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
h
۲۳:۳۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
چرا ۲/۵
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۴:۵۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
مجری در حد چند ثانیه این خبر رو اعلام کرد و رد شد و اصلا حرفی از رکورد نزد و بقیه خبر شد تحلیل امار و مشکلات کشور های دیگر جز خودمان! متخصص فرافکنی!
بدترین اتفاق همین عادی شدن است.
هر ارگانی داره خودکار عمل میکند
دانشگاه ازاد کاراموزی و کارورزی هایش را در سانتر کرونای استان ادامه می دهد دانشجو مبتلا میشود و خانواده شاکی! و استاد هم که اعتراض میکند محکوم به کم کاری میشود مگر نه این است که محدودیت ها ارگان های خصوصی و دولتی را شامل میشود.
YJC انصاف داشته باش و منعکس کن لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
وقتی تو تست دارو اول باشیم تو دنیا نتیجه ش همین میشه.
چرا تو اخبار اعلام نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
و اقعا موندیم چی بگیم ایهمه مبتلا بخدا جون آدما مهمتره تا ننگ قرنطینه ک شما فک میکنید کسر شان ایران میشه
Iran (Islamic Republic of)
h
۲۳:۲۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
جون آدما به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
یا قرآن ۷ هزار نفر اقایون مسوول مردم نابود شدن اصلا بیمارستانا جا دارن چرا قرنطینه کامل نمیکنید? چرا جون مردم واستون مهم نیس همش مردم عادی رو میگیره چرا?? نکنه مسوولین کشور خودشون واکسنشو زدن???
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۴:۵۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
باید تکلیف واکسن مشخص بشه بعد برمیگردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
هر روز یچی میگی من که میدونم الان تو ایرانی و داری میسوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
vpn ایران نصب کردی؟؟؟؟
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۲:۰۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
تو همونجا بمونی و رو اعصاب نباشی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
h
۲۳:۲۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
قبلش بمیری انشالله
۱۲۳۴