رکوردزنی های روزانه کرونا در ایران فقط و فقط یک معنی دارد : کشور رو هواست . نه مردم رعایت میکنند و نه مسولان بی تدبیر اقدامی انجام می دهند . و این چیزی جز تحقیر ایران نیست . چین با جمعیت 1 میلیارد نفری اش آمار مرگ و میر روزانه اش به 13 نفر رسیده . و این عمق فاجعه در ایران را نشان می دهد .
اجرای بد قانون از بی قانونی بدتره، چرا با اینکه زدن ماسک و بسته شدن بسیاری از اماکن اجباری شده ولی قانون درست اجرا نمیشه؟ چرا جریمه ها اعمال نمیشه؟ تا کی دولت میخواد با خواهش و التماس وضع کرونا رو درست کنه؟
مجری در حد چند ثانیه این خبر رو اعلام کرد و رد شد و اصلا حرفی از رکورد نزد و بقیه خبر شد تحلیل امار و مشکلات کشور های دیگر جز خودمان! متخصص فرافکنی!
بدترین اتفاق همین عادی شدن است.
هر ارگانی داره خودکار عمل میکند
دانشگاه ازاد کاراموزی و کارورزی هایش را در سانتر کرونای استان ادامه می دهد دانشجو مبتلا میشود و خانواده شاکی! و استاد هم که اعتراض میکند محکوم به کم کاری میشود مگر نه این است که محدودیت ها ارگان های خصوصی و دولتی را شامل میشود.
YJC انصاف داشته باش و منعکس کن لطفا
یا قرآن ۷ هزار نفر اقایون مسوول مردم نابود شدن اصلا بیمارستانا جا دارن چرا قرنطینه کامل نمیکنید? چرا جون مردم واستون مهم نیس همش مردم عادی رو میگیره چرا?? نکنه مسوولین کشور خودشون واکسنشو زدن???
برای بدست آوردن آمار واقعی باید ضربدر در 2.5 کنیم
تعداد مبتلایان 6968 * 2.5 = 17420
تعداد فوتی 346 * 2.5 = 865
بدترین اتفاق همین عادی شدن است.
هر ارگانی داره خودکار عمل میکند
دانشگاه ازاد کاراموزی و کارورزی هایش را در سانتر کرونای استان ادامه می دهد دانشجو مبتلا میشود و خانواده شاکی! و استاد هم که اعتراض میکند محکوم به کم کاری میشود مگر نه این است که محدودیت ها ارگان های خصوصی و دولتی را شامل میشود.
YJC انصاف داشته باش و منعکس کن لطفا
چرا تو اخبار اعلام نمیکنید
خخخخ