سلام دوستان یک نصیحت
میدونم کروناس وخیلی ها بیکار ، خودم و خانوادم هم بیکاریم و قسط وبدبختی و گرونی.
ولی باید از روزای کرونایی استفاده کنیم کارهای عقب مونده رو انجام بدیم اینقدر نگیم کرونا بده از بدی بهترین استفاده کنیم . . مرگ به هرکسی نزدیکه آیا توشه پر داریم برای رفتن ؟
ای ملت امارراباورنکنید بیشترازاین حرف حاست مواظب خودتون باشین احتیاط کنید ملت عزیز دولت واکسن انفلوزارا انبارکرده حطما براخودشون فکرملت نیست چندهفته است قول واکسن داده به ملت رحم به خودتون کنید کسی فکرملت نیست
ای ملت امارراباورنکنید بیشترازاین حرف حاست مواظب خودتون باشین احتیاط کنید ملت عزیز دولت واکسن انفلوزارا انبارکرده حطما براخودشون فکرملت نیست چندهفته است قول واکسن داده به ملت رحم به خودتون کنید کسی فکرملت نیست
روزی ۱۰۰۰ نفر در جاده های بی امنیت کشور دارن بر اثر تصادف تکه تکه میشن چرا دولت به فکر ایمن سازی خودروها و جاده ها نیست ولی با بیماری کرونا ، آقای روحانی انگار کشور مشکل دیگه ای نداره تمام دولت را تعطیل کرده و چسبیده به جلسات کرونا در حالی که کاری که مربوط به وزیر بهداشته را بدون هیچ تخصصی داره اداره میکنه چرا به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و اساسی کشور نیست .ای خدااااااا
توروخدا التماستون میکنم حداقل دوهفته درست و کامل همه جارو تعطیل کنید اجازه خروج از منزل ب کسی ندید اینطور که شما مدام یکسری مشاغل رو تعطیل میکنید مشاغل ازاد بدبخت میشن چون زمانش داره طولانی میشه و قابل عرض هست که اکثرهمکاران ما و خانوادشون کرونا گرفتن و البته ماهم درنوبت.پدرمن فشارخون و مادرم دیابت داره رحم کنید التماستون میکنم مکر اینهمه فوت روزانه رو نمیبینید
عزیزان مراعات کنین خسته شدیم به خدا
شما با رعایت نکردنتون ، نوبخت ونمکی با بی عدالتی و عمل نکردن به وعده هاشون کادر درمان را شکست دادن
کادر درمان را مسئولین و مردم شکست دادن نه کرونا
شاید هم این آمار بالای فوتی ها نتیجه آزمایش داروهای بهداشت جهانی، که از مردم به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده میکنند، چطور جلو ورود دارو به ایران را میگیرن ولی این داروهای به اصطلاح ضد کرونایی را راحت میدن، بی، غیرت ها مواظب توطئه غربیها باشیم مردم اجازه ندید از این داروها روی بیمارانتون آزمایش کنن
میدونم کروناس وخیلی ها بیکار ، خودم و خانوادم هم بیکاریم و قسط وبدبختی و گرونی.
ولی باید از روزای کرونایی استفاده کنیم کارهای عقب مونده رو انجام بدیم اینقدر نگیم کرونا بده از بدی بهترین استفاده کنیم . . مرگ به هرکسی نزدیکه آیا توشه پر داریم برای رفتن ؟
شما خودتون چی کار کردید مگه؟؟؟؟
شما با رعایت نکردنتون ، نوبخت ونمکی با بی عدالتی و عمل نکردن به وعده هاشون کادر درمان را شکست دادن
کادر درمان را مسئولین و مردم شکست دادن نه کرونا
مسئولین بی وجدان،راهها رو ببندید
ماسک رو اجبار کنید مردم رو به کشتن ندید اینقد