نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
سلام دوستان یک نصیحت
میدونم کروناس وخیلی ها بیکار ، خودم و خانوادم هم بیکاریم و قسط وبدبختی و گرونی.
ولی باید از روزای کرونایی استفاده کنیم کارهای عقب مونده رو انجام بدیم اینقدر نگیم کرونا بده از بدی بهترین استفاده کنیم . . مرگ به هرکسی نزدیکه آیا توشه پر داریم برای رفتن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
اصلا نظارت نیست، همه جا هم بازه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
شما هی بیاید بگید آمریکا نمی تونه کنترل کنه و انگلیس نمی تونه کنترل کنه
شما خودتون چی کار کردید مگه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
علی برکت الله
Canada
احسان
۰۶:۴۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
بهداشت امارهای ناشی از مرگ به انفولانزا را هم دارند کرونا اعلام میکنند که رعب در مردم ایجاد شود.
Iran (Islamic Republic of)
h
۲۳:۳۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
I LOVE CORONA
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
مادر طبیعت، از کرونا برای پیرایش و نونوا شدن خود کمک گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
ای ملت امارراباورنکنید بیشترازاین حرف حاست مواظب خودتون باشین احتیاط کنید ملت عزیز دولت واکسن انفلوزارا انبارکرده حطما براخودشون فکرملت نیست چندهفته است قول واکسن داده به ملت رحم به خودتون کنید کسی فکرملت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
ای ملت امارراباورنکنید بیشترازاین حرف حاست مواظب خودتون باشین احتیاط کنید ملت عزیز دولت واکسن انفلوزارا انبارکرده حطما براخودشون فکرملت نیست چندهفته است قول واکسن داده به ملت رحم به خودتون کنید کسی فکرملت نیست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۳۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
روزی ۱۰۰۰ نفر در جاده های بی امنیت کشور دارن بر اثر تصادف تکه تکه میشن چرا دولت به فکر ایمن سازی خودروها و جاده ها نیست ولی با بیماری کرونا ، آقای روحانی انگار کشور مشکل دیگه ای نداره تمام دولت را تعطیل کرده و چسبیده به جلسات کرونا در حالی که کاری که مربوط به وزیر بهداشته را بدون هیچ تخصصی داره اداره میکنه چرا به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و اساسی کشور نیست .ای خدااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
توروخدا التماستون میکنم حداقل دوهفته درست و کامل همه جارو تعطیل کنید اجازه خروج از منزل ب کسی ندید اینطور که شما مدام یکسری مشاغل رو تعطیل میکنید مشاغل ازاد بدبخت میشن چون زمانش داره طولانی میشه و قابل عرض هست که اکثرهمکاران ما و خانوادشون کرونا گرفتن و البته ماهم درنوبت.پدرمن فشارخون و مادرم دیابت داره رحم کنید التماستون میکنم مکر اینهمه فوت روزانه رو نمیبینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
عزیزان مراعات کنین خسته شدیم به خدا
شما با رعایت نکردنتون ، نوبخت ونمکی با بی عدالتی و عمل نکردن به وعده هاشون کادر درمان را شکست دادن
کادر درمان را مسئولین و مردم شکست دادن نه کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
شاید هم این آمار بالای فوتی ها نتیجه آزمایش داروهای بهداشت جهانی، که از مردم به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده می‌کنند، چطور جلو ورود دارو به ایران را میگیرن ولی این داروهای به اصطلاح ضد کرونایی را راحت میدن، بی، غیرت ها مواظب توطئه غربی‌ها باشیم مردم اجازه ندید از این داروها روی بیمارانتون آزمایش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
یا خدا.
مسئولین بی وجدان،راهها رو ببندید
ماسک رو اجبار کنید مردم رو به کشتن ندید اینقد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
آمار واقعی سه برابر !!!
۱۲۳۴