اگر با توجه به جمعیت کشورمون تناسب بگیریم ما رده اول رو توی ابتلا و فوت داریم. چرا رعایت نمیکنید اخه مگه شوخیه مگه نمیبینید چطور عزیزان خودتون و دیگران دارن پرپر میشن.مبتلایان نه بفکر خودتونید نه دیگران یه بارم شده با اتحاد و همدلی بریم سمت یه هدف خوب. از مرگ خودمون و عزیزانمون جلوگیری کنیم فقط با اهمیت دادن و رعایت کردن
باید همه جا قرنطینه بشه . این دولت اصلا اهمیت نمیده . باید جریمه اعمال بشه . این چه وعضشه . باید راه شهرها بسته بشه سالن ها و ارایشگاه و پاساژ ها و تالار ها بسته بشه و همه جا قرنطینه بشه .لطفا رسیدگی کنید . اگه رسیدگی نکنید . بی خیال باشید اوضاع از این بدتر هم میشود ...(تمام ) .....
بله تا زمانی خم و غمشان شده پول دلار سکه ملک و ارز و به داد هم نمی رسیم چه توقعی میشه داشت اول سلامتی و امنیت بهترین نعمت الهی است خداوند همه گمراهان هدایت کند بنی آدم اعضای یک دیگرند
مثلا کارمندان دولت رو تعطیل کردن که خونه بمونن شبکه خبر نشون می داد که همه شون اومدن بیرون برای کار خصوصی خب چه فایده بعدش خوبه بمون خونه حقوق بگیر نه مثل ما که بیکاریم نه حمایتی نه چیزی بعدش هم عدالت اجتماعی به این میگن
تورو بخدا رعایت کنین تو رو به امام حسین قسم میدم!
بابا بخدا دولت هرچی میگه رعایت کنید برای خودش نمیگه برای سلامت خودمون میگه!
تو رو به خدا قسم میدم رعایت کنید.
به فدای اونایی که رعایت میکنن من بشم❤❤❤❤❤