نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
بعد رکورد زنی فینال کی هستش ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
علی برکت ا...
Iran (Islamic Republic of)
مانی جون
۱۸:۲۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
یا ابلفضـــــــل !

تورو بخدا رعایت کنین تو رو به امام حسین قسم میدم!

بابا بخدا دولت هرچی میگه رعایت کنید برای خودش نمیگه برای سلامت خودمون میگه!

تو رو به خدا قسم میدم رعایت کنید.

به فدای اونایی که رعایت میکنن من بشم❤❤❤❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
لعنت به کسی که رعایت بهداشت نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۷:۴۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
علی برکت اله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
اگر با توجه به جمعیت کشورمون تناسب بگیریم ما رده اول رو توی ابتلا و فوت داریم. چرا رعایت نمیکنید اخه مگه شوخیه مگه نمیبینید چطور عزیزان خودتون و دیگران دارن پرپر میشن.مبتلایان نه بفکر خودتونید نه دیگران یه بارم شده با اتحاد و همدلی بریم سمت یه هدف خوب. از مرگ خودمون و عزیزانمون جلوگیری کنیم فقط با اهمیت دادن و رعایت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
باید همه جا قرنطینه بشه . این دولت اصلا اهمیت نمیده . باید جریمه اعمال بشه . این چه وعضشه . باید راه شهرها بسته بشه سالن ها و ارایشگاه و پاساژ ها و تالار ها بسته بشه و همه جا قرنطینه بشه ‌.‌لطفا رسیدگی کنید . اگه رسیدگی نکنید . بی خیال باشید اوضاع از این بدتر هم میشود ...(تمام ) .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
آمار آنفلونزا به کرونا اضافه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
بله تا زمانی خم و غمشان شده پول دلار سکه ملک و ارز و به داد هم نمی رسیم چه توقعی میشه داشت اول سلامتی و امنیت بهترین نعمت الهی است خداوند همه گمراهان هدایت کند بنی آدم اعضای یک دیگرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
آقا چرا شرکت های خصوصی باید بیان سر کار ، مگه ما آبشوش داریم
Iran (Islamic Republic of)
صفا
۱۵:۴۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
تازه خیلی از مردم مبتلا هستند و تست نمی دهند و جز این آمار نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
چرا مثل چین ارتش رو وارد نمی کنید و قرنطینه عمومی اعلام نمی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
مثلا کارمندان دولت رو تعطیل کردن که خونه بمونن شبکه خبر نشون می داد که همه شون اومدن بیرون برای کار خصوصی خب چه فایده بعدش خوبه بمون خونه حقوق بگیر نه مثل ما که بیکاریم نه حمایتی نه چیزی بعدش هم عدالت اجتماعی به این میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
ای وای یا امام زمان عج
۱۲۳۴