سلام اگر همه جا تعطیل بشه مردم از گرسنگی همدیگه رومیخورن
مگه اینجا خارجه که غذا و آذوقه بیارن و قرنطینه بشی
اگر کار نکنیم میمیریم .
من کرونا گرفتم از صبح تا شب گرسنه میموندم چون کسی نبود برام غذا بپزه و کل بستگان فراری بودن .
.
این آمار کسانی هست که دربیمارستانها خود را معرفی کرده اند 90 درصد هنوز خود را نه معرفی میکنند ویا هنوز به اوج بیماری نرسیده اند . بعضی ها درخانه می میرند . کرونا حداقل روزی 800 نفر داره میکشه در ایران
این از بی کفایتی بی مسوولیتی مسوولین مردم رعایت میکنن معلوم نیس ایی ویروس چطو مردمو مبتلا میکنه چرا از برادر ناتنی شون چین کمک نمیگیرن ?? خدایا کاشکی ما هم ی مسوول از چین یا ژاپن یا کره داشتیم
این آمار مرگ روزانه در مقابسه با کشورهای دیگر فاجعه هست وزارت بهداشت هم که از مردم طلبکاره و مسلما سهم زیادی از این آمار وحشتناک متوجه مستقیم وزارت بهداشته
مگه اینجا خارجه که غذا و آذوقه بیارن و قرنطینه بشی
اگر کار نکنیم میمیریم .
من کرونا گرفتم از صبح تا شب گرسنه میموندم چون کسی نبود برام غذا بپزه و کل بستگان فراری بودن .
.
بعضی ها برای یک لقمه نون باید بر کنار خیابون واستن ولی بعضی ها مثل تو ......
۴۰۰،۵۰۰تافوتی در ۲۴ ساعت .
۷،۸هزارتا مبتلا.......
چرا مراکز خرید بازه؟؟؟
خدایا ما جز تو کسی رو نداریم کسی فکر مردم نیست خودت به بچه هامون رحم کن