نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
سلام اگر همه جا تعطیل بشه مردم از گرسنگی همدیگه رو‌میخورن
مگه اینجا خارجه که غذا و آذوقه بیارن و قرنطینه بشی
اگر کار نکنیم میمیریم .
من کرونا گرفتم از صبح تا شب گرسنه میموندم چون کسی نبود برام غذا بپزه و کل بستگان فراری بودن .
.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
این آمار کسانی هست که دربیمارستانها خود را معرفی کرده اند 90 درصد هنوز خود را نه معرفی میکنند ویا هنوز به اوج بیماری نرسیده اند . بعضی ها درخانه می میرند . کرونا حداقل روزی 800 نفر داره میکشه در ایران
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۸:۴۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
شما خودتو به جوان پزشک نشان بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
احسنت به کرونا،۸۰۰ نفرو راحت میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
این از بی کفایتی بی مسوولیتی مسوولین مردم رعایت میکنن معلوم نیس ایی ویروس چطو مردمو مبتلا میکنه چرا از برادر ناتنی شون چین کمک نمیگیرن ?? خدایا کاشکی ما هم ی مسوول از چین یا ژاپن یا کره داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۸:۴۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
چین با زور مدیریت کرد مطمئن باش تا الان حتما یک قتل عام کرده تا اینجوری شده
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۵:۳۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
هر ماه 20 میلیون تومن میاد حساب بانکیم . واسه همین هیچ نیازی به کارکردن ندارم و از منزل پامو بیرون نمیذارم تا به کرونا مبتلا نشم . شکر
Canada
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
پولتو بزار توبورس تا بهت بگم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
تو ۹ ماهه خوابیدی منزل؟ کپک نزدی؟ پ خورد و خوراکت رو کی برات تامین‌ میکنه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۸:۴۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
تنبل حالا اینجا نمی گفتی می مردی؟
بعضی ها برای یک لقمه نون باید بر کنار خیابون واستن ولی بعضی ها مثل تو ......
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۱:۲۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
اگه توحرف نزنی کسی نمیگه لالی هی میگی ۲۰ میاد به حسابم ماجای تو سیرشدیم ازبس گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
از شنبه همه چيز به حالت عادي برميگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
فقط تعطیلی سراسری کاهش میده تلفات رو و حتی یه صفر میرسونه.ولی متاسفانه دولت خسیسه و حاضر نیست از خزینه خرجیه مردم رو بده ..اونم به مدت دوماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
رکورد تعداد فوتی کرونا ظرف 9 ماه اخیر ، امروز زده شد . اونوقت مسولین در خواب خرگوشی هستن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
یا خدااا چخبره ?? تازه همه مسوولین میگن دو سه برابر ایی آمار فوتی داریم چرا نسبت ب کشورای دیگه فوتی زیاد میدیم مشکل کار از کجاس???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
این آمار مرگ روزانه در مقابسه با کشورهای دیگر فاجعه هست وزارت بهداشت هم که از مردم طلبکاره و مسلما سهم زیادی از این آمار وحشتناک متوجه مستقیم وزارت بهداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
الله اکبر خدا خودت به داد این مردم برس....
۴۰۰،۵۰۰تافوتی در ۲۴ ساعت .
۷،۸هزارتا مبتلا.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
حریرچی گفت ۲ برابر کنین
Iran (Islamic Republic of)
احسان7
۱۵:۰۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
دعا کنید امام زمان ظهور کنه تا بداد همه ی عالم برسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
امام زمان با دعا کردن ظهور نمیکنه اما وقتی ظهور میکنه که تمام مردم دنیا تون رو قبول داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
#کرونا مارا شکست می دهد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
چرا تعطیل سراسری نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
چون یه عده پول ندارن تا مایحتاج زندگی رو تهیه کنند و دولت هم که هیچ کمکی نمیکنه پس باید چیکار کنیم بمونیم توی خونه در تعطیلات و باد هوا بخوریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
چرا تهران تعطیل نمیشه؟؟؟؟
چرا مراکز خرید بازه؟؟؟
خدایا ما جز تو کسی رو نداریم کسی فکر مردم نیست خودت به بچه هامون رحم کن
۱۲۳