آقایون مسوول قبول کنید ب ولا کرونا ما رو شکست داده ایهمه فوتی ومبتلا بجای ایهمه هزینه بیمارستانا کادر درمان خسته شدن گناه دارن .. هزینه ایی دارو درمان بخدا اگه یماه میدادین ب مردم کل کشور و قرنطینه میکردین الان مهار شده بود ۹ ماه زندگی مردم فلج شده اونایی هم ک رعایت میکنن ب ولا شب وروز استرس دارن وافسرده شدن فکر اساسی کنید
اين چه جور محدوديت كرونايي هست كه ستاد اجرا كرده ؟ پاساژ ها و فروشگاه ها ، آرايشگاه هاي زنانه و مردانه ، كافي شاپ ها و باشگاه ها و .... وقتي همه مثل روز عادي مشغول به كار و فعاليت هستن ديگه محدويت معنايي نداره ، با تمام احترامي كه به فرهنگ ايران و ايران قائلم اما بايد تا زور و چماغ بالاي سر يك سري نباشه كاري پيش نميره ، دوستان ستاد مقابله با كرونا با اين دست دست كردن نميدونن داريم به كجا ميريم گويا ، دو تا سه هفته كلا همه جا رو تعطيل كنيد تا جلوي اين زنجيره گرفته بشه ، فقط و ققط قرنطينه سراسري ، بله درسته كسب و كار خيلي ها با مسكل مواجه ميشه اما اگر اينگونه پيش بره با يك فاجعه انساني رو به رو هستيم
اینا همش اثرات عزاداری های گذشته و باز شدن مدارس و مساجد سفر های غیر ضروری و مراسمهای نا مربوط و شلوغی های پاساژها و بازارها میباشد.
چقدر گفتیم جلوش رو بگیرید کسی اهمیت نداد و فقط در رسانه ها گفتند مردم ماسک بزنید.
داروهای سازمان جهانی بهداشت را رو مردم آزمایش نکنید به طب اسلامی و سنتی عمل کنید آمار فوتیها میاد پایین، شما با آزمایش داروهای بی خاصیت دارید مرتکب قتل میشید آقایون دکتر
با دید دیگری هم می توان به تلفات کرونا نگاه کرد.
کرونا ۳۵ هزار نفر را از رنج و درد تبعات سالمندی، بیماریهای زمینه ای و شرایط سخت زندگی در کشور، آسوده کرد.
از مریم خانم دوست مرحومه مینا خانم باخبر شدیم مینا خانم از لندن فوت شدن برای شادی آن مرحومه اجماعا" الفاتحه
سپاس
ظلم ظلم ظلم
حق خوری حق خوری
دلیلیش اینها است
چقدر گفتیم جلوش رو بگیرید کسی اهمیت نداد و فقط در رسانه ها گفتند مردم ماسک بزنید.
مقاومت بدن میاد پایین
الان واقعا باورم شد راست گفتی
کرونا ۳۵ هزار نفر را از رنج و درد تبعات سالمندی، بیماریهای زمینه ای و شرایط سخت زندگی در کشور، آسوده کرد.