نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
434 فوتی؟؟؟؟؟؟؟
یا خدااااااااااااااااا
واویلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
جاده ها آماده و محیا برای تعطیلات و مسافرتهای برخی از مردم که بیفکر و مسئولین بیکفایت و بی مسئولیت که عین خیالشون نیست با این اوضاع وآمارها .
خواهشاً قبل از هرمحدودیتهایی جاده هارو ببنیدییییید.........
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۵۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
لطفاً رعایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۵۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
تازه الان شانس آوردیم که با وجود اینکه وسط پاییز هستیم هوای کشور سرد نیست و در آب و هوای معتدل به سر می بریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
این آمارو باور کردید؟ یهویی از اول آذر همه چیز دوباره عادی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
دولت تدبیر و امید........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
دولت نا امیدی
Iran (Islamic Republic of)
لالا
۱۶:۲۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
باز تعدادد فوتی ها روی یک عدد گیر کرد و تعداد مبتلاها روی محدوده گیر کردش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
تهران رو ۲ هفته قرنطینه کنید ، تا هممون نمیریم
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۶:۲۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
باید جلوی عروسی ها گرفته بشه بخدا هیچیشون نمیشه عروسی نگیرن یه شب عروسی تو این شرایط جون چند صد نفر به خطر میوفته و یه خانواده عزادار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۸:۵۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
یک جشن به عزای چند نفر؟؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
بگیریدجلو این کشتارچرامملکت راقرنطینه نمی کنید...
Iran (Islamic Republic of)
Roya
۱۶:۲۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
تعطیلی سراسری هم بشه باز یه تعدادی رعایت نمیکنن میگن کرونا کیلو چند همش الکیه میخوان مردم گول بزنن با چشم های خودم دیدم که مغازه دار ماسک نزده رعایت نمیکنه و این حرف میزنه ... اوضاع بیمارستان ها به شدت وخیمه دوست من پرستاره واقعا خسته شده بیمارستان ها تماما کرونایی بیماران غیر کرونایی یا پذیرش ندارن یا خیلی کم دارن
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۸:۴۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
اینا که عادی شده خواهر من
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
ساخت واکسن پیش کش جلوی کشتار رو بگیریرد . در کدام زمینه حرف برای گفتن داریم ؟
Canada
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
این فوتیها هنوز برای اعداد ۷۰۰۰ مبتلا نیست این برای ۵۰۰۰تا هست
ولله دو هفته دیگه امار اعلامی میره رو ۸۰۰.۷۰۰ که باید ضربدر ۲. ۳ کنیم ولی هنوز همه چی باز........ افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
همین الانش هممون مرده متحرکیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
دیگه 434 هم براتون عادی شده

قبلا 300 میشد، تیتر می زدید، کرونا رکورد زد
رکورد 9 ماهه کرونا شکسته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
دقیقا. خیلی چیزا دیگه برامون عادی شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
خداجونم دلم برای گذشته تنگ شده بی استرس . همه ی مردم از لحاظ روحی به هم ریخته اند . خداجونم فقط خودت میتونی اوضاع را درست کنی . درستش کن خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
اره وووااقعا گذشته حداقل دقدقه این مریضو نداشتیم هرچند هم گرانی و بیکاری وهمه چی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
قدر ندونستیم.خدایا کاش دوباره به روزای قبل کرونا برگردیم.یعنی‌ میشه؟؟ یعنی اون روز رو میبینیم بازم؟
۱۲۳