نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سوالی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که چرا آمارهای مبتلایان اینقدر بالا رفته؟
قصه چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
مهم اینکه چرا آخر هفته و یا تعطیلات آمارو میارن پایین ،جاده ها بازن هرکی هرجا که میخواد میره ومیاد مسافرت ویاهمین گردش وتفریح، آخرش اول هفته و وسط هفته یا موقعه که کاروبار هست آمار بطور وحشتناکی زیاد میشه دقیقاااااا با قیمتها وگرونیهاااا میره بالا ......
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۰۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
مبتلایان قبلا هم بالا بود ولی چون تعداد تست کم بود شناسایی نمی شدند ، الان تعداد تست بیشتر شده آمار مبتلایان افزایش پیدا کرده .
۱۲۳