نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
یه زمانی زلزله میومد ۱۰ نفر میمردند،۳روز عزای عمومی میگرفتند.العان روزی ۳۰۰ نفر یا بیشتر میمیرن ولی چقدر عادی شده مردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
به نظر من مسافران مترو و اتوبوس و تاکسی قبل از سوار شدن باید توسط فردی یا افرادی یا سیستمی به دست هاشون مواد ضد عفونی اسپری بشه و بعد از پایان مسافرت هم این کار تکرار بشه تا بخشی از عفونت به این طریق از بین بره
و اینکه در مترو و اتوبوس، هرگز و هرگز افراد آلوده از نظر ظاهری وارد نشوند مثل کودکانی که بهداشت رو رعایت نمی کنند یا تکدی گران
باید مسئولین به خودشون تکونی بدهند و کاری کنند
جان همه باارزش است و اینهمه فوتی و مبتلا واقعاً تاسف بار و حزن انگیز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
کلا مردوم بابت هر وعده دولت و هر حرفش نا امید شدن ولی الان مردونگی کنه بخاطره کرونا جدی بگیره و قرینطینه کنه و یک خاطره خوش از خودش باقی گزاره کل ۸ سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
دوستان به خیر این دولت امیدی نیست خودتون به داد خودتون برسید ما که خانوادگی از داروهای طب اسلامی (نه سنتی) استفاده می کنیم کلیپ هاشو گوش کنید درماناشو گفته یا خودتون داروها رو از عطاری بخرید یا به مرکز طب اسلامی زنگ بزنید بفرستند براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
نوشدارو بعد مرگ سهراب همیشه بعد تعطیلات
از روحانی بپرسید چرا همیشه محدودیتاش بعد یروز تعطیلی رسمیه ?? سه شنبه تعطیله هر کی بخاد میره تفریح ومسافرت و برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۲:۳۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
آقا من یکم سهل انگاری در باره ی کرونا می کردم اما فامیلامون امروز بر اثر کرونا فوت کرد جدی بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
شاید این همان مصیبت اعظماست در خصوص یارانه که نوبخت گفت به جان ملت افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سلام وقتی همجنسگرایی قانون می شود تازه این پاندمی تخفیف است در حق بشر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خواهش میکنیم همه مشاغل مخصوصا در قم تعطیل بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
مقصر صد در صد دولت است
Iran (Islamic Republic of)
بهرام به فروش
۲۰:۲۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خوردن به در درمان کرونا نقش زیادی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
ديروز يكي از همكاراي ما از كرونا فوت كرد
متاسفانه هيشكي ازش خاطره خوش نداشت و خيلي اهل تيكه انداختن و خود مهم نمايي كردن بود
بايد خيلي مواظب باشيم تيكه نندازيم و دل كسي رو نشكونيم و كسي رو اذيت نكنيم دنيا اينقدر ارزش نداره و از آدم فقط يه خوبي ميمونه و يه بدي
البته كسي به مرگش راضي نبود و همه ميگفتن خدا بيامرزدش ولي اخلاق و رفتار بدش رو هم ميگفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
با اين پروتكل هاي مسخره و مزخرف و ناقص ده برابر اين تا حالا تلفات نداديم خودش يه معجزه است
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۸:۵۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
ماهیانه 20 میلیون تومن میریزن حسابم . واسه همین الان 9 ماهه که پامو از خونه بیرون نذاشتم و کار نکردم تا کرونا نگیرم . شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
همیشه همی مینویسی قبلا تونظرا نوشته بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خیلی عجیبه چرا همیشه یروز بعد تعطیلات رسمی محدودیت در نظر گرفته میشه ??? کسی نیس پیگیر ایی موضوع بشه چرا از روحانی علتو جویا نمیشن ??? لطفا پیامو بذارید هر چن مطمعنم نمیذارید
۱۲۳