به نظر من مسافران مترو و اتوبوس و تاکسی قبل از سوار شدن باید توسط فردی یا افرادی یا سیستمی به دست هاشون مواد ضد عفونی اسپری بشه و بعد از پایان مسافرت هم این کار تکرار بشه تا بخشی از عفونت به این طریق از بین بره
و اینکه در مترو و اتوبوس، هرگز و هرگز افراد آلوده از نظر ظاهری وارد نشوند مثل کودکانی که بهداشت رو رعایت نمی کنند یا تکدی گران
باید مسئولین به خودشون تکونی بدهند و کاری کنند
جان همه باارزش است و اینهمه فوتی و مبتلا واقعاً تاسف بار و حزن انگیز است
کلا مردوم بابت هر وعده دولت و هر حرفش نا امید شدن ولی الان مردونگی کنه بخاطره کرونا جدی بگیره و قرینطینه کنه و یک خاطره خوش از خودش باقی گزاره کل ۸ سال
دوستان به خیر این دولت امیدی نیست خودتون به داد خودتون برسید ما که خانوادگی از داروهای طب اسلامی (نه سنتی) استفاده می کنیم کلیپ هاشو گوش کنید درماناشو گفته یا خودتون داروها رو از عطاری بخرید یا به مرکز طب اسلامی زنگ بزنید بفرستند براتون
نوشدارو بعد مرگ سهراب همیشه بعد تعطیلات
از روحانی بپرسید چرا همیشه محدودیتاش بعد یروز تعطیلی رسمیه ?? سه شنبه تعطیله هر کی بخاد میره تفریح ومسافرت و برمیگرده
ديروز يكي از همكاراي ما از كرونا فوت كرد
متاسفانه هيشكي ازش خاطره خوش نداشت و خيلي اهل تيكه انداختن و خود مهم نمايي كردن بود
بايد خيلي مواظب باشيم تيكه نندازيم و دل كسي رو نشكونيم و كسي رو اذيت نكنيم دنيا اينقدر ارزش نداره و از آدم فقط يه خوبي ميمونه و يه بدي
البته كسي به مرگش راضي نبود و همه ميگفتن خدا بيامرزدش ولي اخلاق و رفتار بدش رو هم ميگفتن
خیلی عجیبه چرا همیشه یروز بعد تعطیلات رسمی محدودیت در نظر گرفته میشه ??? کسی نیس پیگیر ایی موضوع بشه چرا از روحانی علتو جویا نمیشن ??? لطفا پیامو بذارید هر چن مطمعنم نمیذارید
و اینکه در مترو و اتوبوس، هرگز و هرگز افراد آلوده از نظر ظاهری وارد نشوند مثل کودکانی که بهداشت رو رعایت نمی کنند یا تکدی گران
باید مسئولین به خودشون تکونی بدهند و کاری کنند
جان همه باارزش است و اینهمه فوتی و مبتلا واقعاً تاسف بار و حزن انگیز است
از روحانی بپرسید چرا همیشه محدودیتاش بعد یروز تعطیلی رسمیه ?? سه شنبه تعطیله هر کی بخاد میره تفریح ومسافرت و برمیگرده
متاسفانه هيشكي ازش خاطره خوش نداشت و خيلي اهل تيكه انداختن و خود مهم نمايي كردن بود
بايد خيلي مواظب باشيم تيكه نندازيم و دل كسي رو نشكونيم و كسي رو اذيت نكنيم دنيا اينقدر ارزش نداره و از آدم فقط يه خوبي ميمونه و يه بدي
البته كسي به مرگش راضي نبود و همه ميگفتن خدا بيامرزدش ولي اخلاق و رفتار بدش رو هم ميگفتن