وواقعا براتون متاسفم برای این نظرتون ،متاسفانه همسرم کرونا گرفته بودخدا سرشاهد برای یکماه حتی پول خرید نان هم نداشتم چون که همسرم کارگر روزمزد بودن با دوتا بچه ،تاروزی که کارنکن خدامینداد چه بلای سرمون میاد ولی اگه کارکنه حداقل نون شب بچه هامون داریم ،الان از استرس اینکه دوباره بگیره دارم میمیرم چون که خداروشکرحالش خوب شد والان بخاطر اینکه این مدت کلی بدهی بالا اوردیم مجبور بره سرکار برای همین از اوج کرونا کلی استرس داریم چندنفراز فامیلامون متاسفانه بخاطرهمین کرونا فوت شدن واین خیلی سخته ودردناکه .......
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
کشورهایی که یک میلیون نفر بیشتر گرفتن تعداد فوای هاشون از ما کمتره برین ببینین چرا
چراداروهای که کشورهای همسایه مثل ترکیه برای بیماران بخش های ویژه بیمارستانها تهیه میکنند وجان خیلی ها را نجات می دهند وآمار این کشور خیلی پایین میباشد وکشور مافقط ماسک ،فاصله گذاری اجتماعی و...را مانور می دهد.واز داروهای که حداقل بیماران بخش ویژه را نجات می دهد خبری نیست یا اطلاع رسانی صادقانه انجام نمی دهد
انشاالله و به یاری حضور بچه های جهادی و اعمال محدودیت هایی که ابلاغ شد و با همتی که کادر درمان دارد و رعایت اصول بهداشتی از طرف ملت و دعای خیر تا پایان آبان کشور وضعیت بهتری پیدا می کند .
بايد يك ماه بطور كامل همه جا تعطيل شه و ترددها كنترل بشه. تو همه كشورهاي مطرح جهان اين روش پياده شده و نتيجه هم داده. متاسفانه معلوم نيست هدف دولتمردان از اين جلسات الكي چيه بابا مردم دارن ميميرن!!
جهت شفای تمام بیماران صلوات .
بغض وجود آدم رو می گیره با این وضعیتی که درونش قرار داریم