لطفا ازمون استخدامی دستگاههای اجرایی رو به تعویق بندازین خیلی از شرکت کنندگان من جمله خودم ناقل کرونا هستین ولی چون شرکت توی این ازمون سرنوشت اینده مارو تعیین میکنه مجبوریم شرکت کنیم و ممکنه این ویروسو به بقیه هم انتقال بدیم و زنجیره کرونا به این زودی ها قطع نشه.
بازم رکورد جدید . ای داد وبیداد از ۳۰ هزار تست ۱۲۵۰۰ نفر مثبت شدن خدایا نجاتمون بده خدایا کاشکی روز شنبه نداشتیم ببینیم روحانی دیگه میگفت از کی روزی تقریبا ۱۰۰۰ نفر کم نیس آقای روحانی????? شاید این شنبه بیاید شاید.........
احسنت ب مسوولین ودولت فقط خودشون میدونن چقد واسه مهار کرونا تلاش کردن چقد بفکر مردم هستن بابا جمع کنید توروخدا استعفا بدین تموم مردمو کشتین از خداتون ک کرونا اومده یا نیومده آوردینش یماه تو چین نبود فوری اوردینش تو ایران اگه قم عزیزتون قرنطینه میکردین مردم الان داشتن زندگیشون میکردن
با تشکر فراوان از پرستاران و کادر درمان پزشکی.. متاسفانه دولت و مجلس ضعیفترین عملکرد رو در مقابله با کرونا داشتند. حتی از کشورهای آفریقایی هم ضعیفتر تصمیم گیری و اقدام کردیم.