نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۱۵:۴۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
لطفا ازمون استخدامی دستگاههای اجرایی رو به تعویق بندازین خیلی از شرکت کنندگان من جمله خودم ناقل کرونا هستین ولی چون شرکت توی این ازمون سرنوشت اینده مارو تعیین میکنه مجبوریم شرکت کنیم و ممکنه این ویروسو به بقیه هم انتقال بدیم و زنجیره کرونا به این زودی ها قطع نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
بازم رکورد جدید . ای داد وبیداد از ۳۰ هزار تست ۱۲۵۰۰ نفر مثبت شدن خدایا نجاتمون بده خدایا کاشکی روز شنبه نداشتیم ببینیم روحانی دیگه میگفت از کی روزی تقریبا ۱۰۰۰ نفر کم نیس آقای روحانی????? شاید این شنبه بیاید شاید.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
از شنبه. فقط از شنبه همه چی درست میشه. همش شنبه هااااااا
Iran (Islamic Republic of)
اصغر عمو سرابی
۱۵:۱۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اوضاع تو سراب داغونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۵:۱۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
پرسپولیس سرور استقلاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
حرف درست خودت زدی
Iran (Islamic Republic of)
شهرام گندمک فروش
۱۵:۱۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
گندمک بخورید تا کرونا نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
احسنت ب مسوولین ودولت فقط خودشون میدونن چقد واسه مهار کرونا تلاش کردن چقد بفکر مردم هستن بابا جمع کنید توروخدا استعفا بدین تموم مردمو کشتین از خداتون ک کرونا اومده یا نیومده آوردینش یماه تو چین نبود فوری اوردینش تو ایران اگه قم عزیزتون قرنطینه میکردین مردم الان داشتن زندگیشون میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
نمیدونم چراچراعده ایی هنوزرعایت نمیکنندوبهانه های الکی به زبان میارن
United States of America
علی
۱۴:۲۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
سلام ، تو این وضعیت بحرانی خواهشمندیم برگزاری آزمون فراگیر هشتم به تعویق افتد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
با تشکر فراوان از پرستاران و کادر درمان پزشکی.. متاسفانه دولت و مجلس ضعیفترین عملکرد رو در مقابله با کرونا داشتند. حتی از کشورهای آفریقایی هم ضعیفتر تصمیم گیری و اقدام کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
نصرالله برنج فروش
۱۴:۱۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
برنج ایرانی بهترین برنج جهان است . اگه فقط برنج ایرانی مصرف کنید دیگه از کرونا در امان میمانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
ممنون .خندیدیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مینا از لندن
۱۴:۱۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
آمار جهانی نگران کنندس ، مجبورم لندن بمونم و به این زودیا برنمیگردم تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
بمون همونجا که بیایی کرونا را با خودت میاری اونجا بدتر از اینجا
Singapore
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
تو که رومانی هستی ..خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
لندن دیر به دیر آفتاب میزنه این هم شد جا که رفتی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
مینا اگه یه روز شکر خدا کرونا تمام شه میخوای چی کار کنی !
۱۲۳