کرونا گرفتم رفتم دکتر یه مشت دارو داد با یک سرم پنج تا آمپولم خالی کردند داخل سرم تا بعد یک روز حالم بهتر شد از من به شما نصیحت اول مواظب خودتون باشید دوم اگه علائم کرونارو دارید سریع برید دکتر مقاومت کردن هیچ فایده ای نداره فیل میزنه زمین چه برسه به آدم
اگه آمار مرگ و میر اینقدر وحشتانک و نگران کننده است پس چرا روز به روز تعداد افرادی که ماسک میزدند داره کمترمیشه؟
تقاضا داریم در اداره جات بیشتر ماسک زدن کارکنان را کنترل کنید در بسیاری از ادارات نیمی از کارکنان اصلا ماسک نمیزنند (البته در جیب یا روی میزشان موجود هست) چه در برخورد با ارباب رجوع و چه در بین همکاران و دوستان ماسک نمیزنند ... متاسفانه خانم و آقا هم فرقی نمیکند
نظارت در همه استان ها باشد
جریمه ماسک نزدن برابر با اعمال کسر از حقوق در همان ماه به نظر میرسه قانونی باشه که برای کارمند جماعت جواب میده!
این دیگه چه مرضی بود بعد دو هفته هنوز کمر راست نکردم بدن درد تب بی اشتهایی لرز خستگی ضعف سرفه سردرد چشم درد از بین رفتن حس چشایی و بویایی،یبار ول میکنه دوباره میگیره حالمون گرفته بدجور همش خوابم میاد
کشوری مثل چین که در علم پزشکی پیشتاز است در خصوص کرونا توانست با کمک طب سنتی خودش اپیدمی بیماری در جامعه پایین بیاره ولی اگه خدا نکرده اسم طب سنتی اسلامی در ایران باشه عده ای در داخل واکنش نشون میدند و برچسب عقب افتاده بیسواد میزنن
باسواد چین کجای علم پزشکی هست؟ پیشتازه؟ حتی ایرانم 50 سال از نظر پزشکی از چین جلوتره چین از نظر پزشکی تو دنیا اصلا جایگاهی نداره تو زمینه تولیداتم تولدیات بنجلش تو دنیا فراوونه ولی از نظر کیفیت حرفی واسه گفتن نداره ولی دارو بحثش فقط کیفیته و در نتیجه چینی ها ولمعطلند
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
شما رو به خدا به گرونی بپردازید بس کنید کرونا رو. مردم از گرسنگی و فقر مردن
فقط به مسئولین بی خیال و بی تعهد میگم هر گناهی که بخاطر مسائل اخلاقی از دختر و پسر سر بزنه فقط و فقط پای شما نوشته میشه چون از قدیم گفتن سیر از گشنه چه خبر داره شماها بدون کوچکترین دغدغه و نگرانی متأهل شدین ولی به جوانی که یه ستاره تو هفت آسمون نداره و با توجه به کثرت شبکه های اجتماعی تحت فشار و بمباران مسائل جنسی هست چطور میتونه خودشو از انواع گناه حفظ کنه؟!جمعیت ایران بیست سال آینده پیر خواهد شد اگر محکم و منسجم باسه جوانها اعم از دختر و پسر تصمیم درست و عقلانی نگیرین بابت ازدواجشان
با خوب روشی پروتکل بهداشتی را میخواهند از روز شنبه یکم آذر۹۹
اجرا کنند.
چون کرونا اینقدر در روز آدم میکشه ، بیچاره ساعت ۶ عصر میخواد بره بخوابه ، چون خیلی خسته است ، از اون ساعت ببعد خبری از کرونا نیست
تقاضا داریم در اداره جات بیشتر ماسک زدن کارکنان را کنترل کنید در بسیاری از ادارات نیمی از کارکنان اصلا ماسک نمیزنند (البته در جیب یا روی میزشان موجود هست) چه در برخورد با ارباب رجوع و چه در بین همکاران و دوستان ماسک نمیزنند ... متاسفانه خانم و آقا هم فرقی نمیکند
نظارت در همه استان ها باشد
جریمه ماسک نزدن برابر با اعمال کسر از حقوق در همان ماه به نظر میرسه قانونی باشه که برای کارمند جماعت جواب میده!
دراین اماکن ضد عفونی دقیقی، به جز میز پزشک، صورت نمیگیرد!؟! لطفا پیگیری کنید!؟!؟
اجرا کنند.
چون کرونا اینقدر در روز آدم میکشه ، بیچاره ساعت ۶ عصر میخواد بره بخوابه ، چون خیلی خسته است ، از اون ساعت ببعد خبری از کرونا نیست
براستی که پروردگارت در کمین ظالمان و ستمگران است