نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
سوین
۲۰:۰۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
خواهش میکنم رعایت کنید بخدااا من خفیفشو گرفتم الان ۳ هفته است هنو سرگیجه دارم بویایمو از دست دادم هنوز هم حالم بده میبینی یکدفعه حالم خوبه یکدفعه حالم بد میشه لطفا
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۹:۳۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
هر ماه 25 میلیون تومن میاد حسابم . واسه همین از خونه بیرون نمیرم و کار نمی کنم تا کرونا نگیرم . شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
داداش تو مارو کشتی هر روز با این 25 تومنت
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۳۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
سارا کو گوش شنوا انگار نه انگار
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۴۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
میدونم گوش شنوا نیست
آدمای بیخیال فراوونن
رعایت نمیکنن همه رو هم آلوده میکنن
یه ذره م وجدان ندارن بگن این وسط یه سریا میمیرن

فقط باید خود مردم رعایت کنن
اقلا حداقل ها رو اجرا کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۸:۳۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
تروخدا حداقل یه بار این کار رو بکنید #تهران-را-تعطیل-کنید
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۸:۲۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
محققان انگلیسی در یافته اند یک داروی موجود در بازار برای در مان آرتروز احتمال مرگ بیماران بد حال کرونا را تا 70 درصد کاهش می دهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
خواهش میکنیم قم تعطیل کنید ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۳۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
مردم عزیز ایران
دست خودمونم هست
رعایت کنید لطفا
اقلا اقلا خونه اقوام نرین کسی ره ندین مسافرت نرین ماسک بزنین دورهمی نرین فاصله رعایت کنین
اینا حداقل کارایی هس که میتونید بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
یادش بخیر پارسال آبان از بی اینترنتی اذیت می شدیم می یومدیم باشگاه خبرنگاران پیگیر می شدیم. حالا از اون موقع بدتر شده وضعمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
آقای روحانی کی به حالت عادی برمی گردیم؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۲۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
از همین شنبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
جمعه صبح خبردار میشه.ایشالا از شنبه همه چیز عادی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
آقای روحانی کی به حالت عادی برمی گردیم؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
قرنطینه کله گنجشکی از شنبه شروع می شه همه تا ظهر بیرون و از بعدازظهر تا فردا صبح همه در خانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
با این شرایط مسئولین عزیز به فکر تعطیل کردن کسب و کارها بعد از ساعت 18 هستن و در مورد ادارات هم میفرمایند روسای ادارات تعیین کننده میزان حضور پرسنل هستند و در مورد بخش خصوصی هم که نظری ندارن
با این وضعیت انتظار بهبود شرایط رو نداشته باشید دوستان و هموطنان عزیز چون اینجا هیچکس به فکر ما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
چینی ها، کروناشون جون میگیره و ماشین های بی کیفیتشون اعصاب، روان و پول رو . این میون بی مسولیتی و بی تعهدی واردکنندگان مثل کرمان موتور هم شده قوز بالای قوز. گارانتی می کنند ولی بیشتر از بیرون برامون هزینه می تراشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
هزینه کنن،جلو شیوع بیشتر کرونا بگیرن
حمایت کنن از جوانانی که اختراعات خوبی در زمینه کنترل کرونا انجام دادن و دستگاههای موثری ساختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
حداقل سطح کشور دیشب 2000 فوت شده داشتیم .
۱۲۳