خواهش میکنم رعایت کنید بخدااا من خفیفشو گرفتم الان ۳ هفته است هنو سرگیجه دارم بویایمو از دست دادم هنوز هم حالم بده میبینی یکدفعه حالم خوبه یکدفعه حالم بد میشه لطفا
با این شرایط مسئولین عزیز به فکر تعطیل کردن کسب و کارها بعد از ساعت 18 هستن و در مورد ادارات هم میفرمایند روسای ادارات تعیین کننده میزان حضور پرسنل هستند و در مورد بخش خصوصی هم که نظری ندارن
با این وضعیت انتظار بهبود شرایط رو نداشته باشید دوستان و هموطنان عزیز چون اینجا هیچکس به فکر ما نیست
چینی ها، کروناشون جون میگیره و ماشین های بی کیفیتشون اعصاب، روان و پول رو . این میون بی مسولیتی و بی تعهدی واردکنندگان مثل کرمان موتور هم شده قوز بالای قوز. گارانتی می کنند ولی بیشتر از بیرون برامون هزینه می تراشند
آدمای بیخیال فراوونن
رعایت نمیکنن همه رو هم آلوده میکنن
یه ذره م وجدان ندارن بگن این وسط یه سریا میمیرن
فقط باید خود مردم رعایت کنن
اقلا حداقل ها رو اجرا کنن
دست خودمونم هست
رعایت کنید لطفا
اقلا اقلا خونه اقوام نرین کسی ره ندین مسافرت نرین ماسک بزنین دورهمی نرین فاصله رعایت کنین
اینا حداقل کارایی هس که میتونید بکنید
با این وضعیت انتظار بهبود شرایط رو نداشته باشید دوستان و هموطنان عزیز چون اینجا هیچکس به فکر ما نیست
حمایت کنن از جوانانی که اختراعات خوبی در زمینه کنترل کرونا انجام دادن و دستگاههای موثری ساختن