خیلی ها از من میپرسن از کجا این همه پول ماهیانه میگرم و سرکار نمیرم باید به این دسته عزیزان بگم که مینا از لندن هروقت میاد تهران بهم پول میده .. این ماه نیومده .. خیلی نگرانم
عجباااااا،مطمئن باش شنبه هفته آینده میاد ،میدونی چرا؟؟؟؟چون که همه چیز کشور مااز روز های شنبه یا شروع میشن یا میاد یاهر کاردیگری انجام میشه
هادی
۱۴:۵۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
انشاالله و به کمک مردم و با بهره گیری از محدودیت ها و ممنوعیت های جدید زنجیره انتقال تا حدود زیادی قطع شود و کمکی باشد به پرسنل محترم و خدوم بهداشت و درمان .
خوببمون به ما چه بیکار علاف هر روز داری پیغام میدی عقب مانده ذهنی روانی مردم حوصله ندارن تو شوخیت گرفته انشاالله خدا شفات بده
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
تو اصلا میدونی لندن کجاس تو کدوم قارس؟؟؟ اصلا بود ونبودت به چه دردی میخوره پس لطفا سایلنت باش
امیر
۱۵:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
ممنون . فهمیدیم لندن تشریف دارید. راحت شدید؟ همه فهمیدن احسنت!
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
حالا انگار وضعیت لندن خیلی بهتر از ماست/:
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
دوستان اهمیت ندید این بیچاره بعید میدونم پاشو از تهران هم بیرون گذاشته باشه، شک ندارم حتی تا کرج هم نرفته، لندن و غیره پیشکش
اکبرگردی
۱۶:۱۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
چرت نگو..کدوم لندن؟افریقایی یا استوایی
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
توبیماری
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
لندن چیه... فیلتر شکن مال انگلیس. همین
ناشناس
۰۳:۳۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
ازکجا معلوم هم تهران شاید یه روستایی یه جایی،پپپپخخخخخ
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
به نظرم دیگه کافیه ، روزی این همه عزیز رو از دست میدیم بعد شما میای دقیقا زیر همین آمار همه چیز روبه شوخی میگیری ! درست نیست ملت عزادارند ، جای دیگه این کارو بکن .
بطور طبیعی هم هر اپیدمی میگن ۲ساله بعد دو سال خودش تموم میشه
بطور طبیعی ۲ساله اپیدمی
بعد ۲سال خودبخود خودش تموم میشه