نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
وقتى شركتهاى خصوصى بازه بورس بازه شركتهاى كارگزارى بازند فكرميكنيد درست ميشه؟؟؟ چرا بايد شركتهاى خصوصى بورس و كارگزارها باز باشند چه كار درستى انجام ميدن، بابا دو هفته دست از اقتصاد برداريد شايد دست نزدن شماها درستش كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
انداختن کرونا به جان مردم جهان، کار برادران چین وروسیه و... ویک برنامه ریزی بین المللی وتعامل بین دولتها بود، تا به برنامه ها واهدافی که باهم بستند برسند!؟؟ بعدها گند وفساد وجنایت این کار درمیاد!؟؟ وبعضی از دولتها علاوه براهداف کذایی، سعی درپنهان کردن جنایات وهماهنگ کردن اهداف شوم خوددرپناه مبارزه بااین ویروس هستند!؟!!!! ؟؟؟ ولی عاقبت کار باخداست!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
بااین آمارافتخار کن!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
لطفا اسامی اعضای ستاد کرونا را اعلام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۷:۲۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
جان میلیون ها ایرانی به چیز مسولان هم نیست نه تنها همه ایرانیها بلکه من هم جزء آن میلیون ها نفر.
Iran (Islamic Republic of)
معترض
۱۷:۲۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
کارمند های کشتیرانی هرروز به صورت کامل سرکارمیرن لطفا رسیدگی کنید اون ها هم انسان هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
چیو تعطیل کردن یدفعه میگفتید مغازه دار فقط تعطیلن دیگه،اینطوری میخواید آمار بیاد پایین اداره بازه کارنجات بازه همچی بازه شنبه برید ببنید مترو چه خبره باید قرنطینه کامل می‌کردید که جواب بده خودتون مسخره کردید با این محدودیت‌ها تون لطفا نظر مارم بذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
این محدودیتا چه فایده داره وقتی شرکتا گارگرا کار میکنن توهم میلولن من کارگر ازهمین شرکتهای تولیدلاستیک موتور که اصلا سلامت کارگر براشون مهم نیست اتفاقا فشارکارو زیادتر کردن مخصوصا تو رختکن که همه لباس عوض میکنن همه تولنگ همدیگراند اصلا نمیشه پوروتکل رعایت کرد باید قرطینه کنن تعطیل کنن ن حرفی عمل کنن فقط الکی میگن مسافرت میرن مریض میشن شرکتای کارگری چی پس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
یادمه یه زمانی هر روز پز میدادند که اروپا از مهار کرونا ناتوانه ولی حالا که از اسپانیا هم جلوزدیم تقصیر مردم بیچاره اس که باید واسه یه لقمه نون بیان بیرون
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
۴ ایالت امریکا دارن واکسیناسیون میکنن اونم ۹۵ درصد ایمنی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
فقط باید سفارسش خرید بدیم زود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
الان پولدارها می گن یه عمر حق مردم رو جمع کردیم ولی دیگه نمی تونیم استفاده کنیم
کرونا دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
تو بی عرضه ای که گذاشتی حقت رو بخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
یک هفته اجرای محدودیت کرونایی رو به تعویق انداختید ب چه قیمتی؟میدونید چندهزارنفر بخاطر این امروز فرداها درگیر بیماری شدن؟میدونید مترو و اتوبوس چقدر شلوغه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
امروز رفته بودم مغازه
گویا قبلاً کسی اومده بوده مغازه که همه اعضاء خانواده اش کرونایی بودند ولی انگار نه انگار در مورد رعایت
بنده خدا صاحب مغازه همه جا رو ضد عفونی کرده
شما رو به خدا مراعات کنید تا شیوع پیدا نکنه این ویروس
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۲۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
مردم رعایت نمیکنن
بیشتر دست خود مردمه
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۵:۱۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
علی برکت اله ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
بداد کارمندان ادارات پست برسید
۱۲۳