هنوز یادمان هست که مسئولین گفتند
ما به هیچ وجه با قرنطینه موافق نیستیم. قرنطینه برای قبل از جنگ جهانی اول است، برای طاعون و وبا. چینیها هم از قرنطینهای که انجام دادند، راضی نیستند!
این ویروس همه چیزش و عواضش شبیه سینه پهلو ویا همان ذات الریه است پزشکان و مسئولین امر برن تحقیق کنن میبینن همان بیماریست و همان داروهای درمان ذات الریه رو مصرف کنن ببینن چقدر مرگ و میر پایین میاد و تاثیر میگذاره
ادمین عزیز از ...سوال کنین اگر محدودیت برا خودروی شخصی هست چرا ناوگان اتبوس رانی بین شهر هواپیما و قطار در حال فروختن بلیت برای آذر ماه هستن این قرنطینه مثل این هست که ماسک بزنی ولی ماسک سوراخ زده باشی
همش دروغه ولا ۹۰ درصد مردم ماسک میزنن دولت ونسوولین ما فقط دروغ گفتن خوب بلدن تقصیر دولت دلش نمیاد هزینه یماه مردمو بده قرنطبنه شن عراق سنگامور مالزی اندونزی تایلند عربستان کره چین ژاپن ترکیه چیکار کردن ها????? چرا نمیگید تو آسیا دوم هستیم ها خدایا حتی لبنان واردن ویمن سوریه هم از ما بهتر عمل کردن
دولت روحانی، تمام قیمتها رابروردونه به اول سال 97 یا 96، مرگ یه بار وشیون یک بار، شما مه بدتر ازاین به سر مردم وتولید کننده ها آوردید!؟! آیا برگرداندن قیمتها به قبل، سختر ازدادن هزینه اضافی، یارانه ها وسبد معیشتی ست!؟؟ که نمی دانید چگونه تأمین کنید!؟!؟
ما به هیچ وجه با قرنطینه موافق نیستیم. قرنطینه برای قبل از جنگ جهانی اول است، برای طاعون و وبا. چینیها هم از قرنطینهای که انجام دادند، راضی نیستند!