ههه...آیندگان خواهند نوشت که در یک بیماری بی دارو ایرانیان به کافه رفته پاساژ گردی می کنند قلیان می کشند مدارس باز است مساجد باز است...اما همه مسبب اینها دولت بی تدبیر و نامیدی است....نه این را نمی نویسند....می نویسند که خطرناکتر از کرونا عربده زدنشان بود که باعث خواهد شد ده ها سال ایران درگیر کرونا باشد.
بچه خبر رسیده مینا از لندن الان شده مینا در قبر به دلیل ابتلا به کرونا و احمد خوریان به دلیل ماهی ۲۰میلیون حقوقی که میگرفت قادر به شمارش نبود پس در لابه لای پولها به جهنم راهی شد.
باسلام منم کرونا گرفتم
دعام کنین روزای اول با لرز و تب شروع شد و بدنبالش بدن درد
بی اشتهایی و حالت تهوع هم بود تا اینجاش به کرونا شک نکرده بودم تا اینکه بحالت کلی دچار کربینی شدم اصلا بو و مزه غذا را تشخیص نمیدادم به دکتر مراجعه کردم pcr گرفتن مثبت شدم
خوشبختانه فاز خفیفشو گرفتم تنها نگرانیم خانم و بچه ها هستن که ازم الوده نشده باشن
ایهمه جلسه گذاشتین آخرش ی تصمیم خوب نگرفتین مسوولین واقعا ایقد دس دس کردن واسه چیه?? فاجعه شده جمعیت ما خیلی کمه یفکر اساسی بکنید مردم گناه دارن از زمان جنگم بدتر شده یماه تعطیل کنید چ میشه پس ثابت شد اقتصاد از جون مردم واستون مهمتره
دعام کنین روزای اول با لرز و تب شروع شد و بدنبالش بدن درد
بی اشتهایی و حالت تهوع هم بود تا اینجاش به کرونا شک نکرده بودم تا اینکه بحالت کلی دچار کربینی شدم اصلا بو و مزه غذا را تشخیص نمیدادم به دکتر مراجعه کردم pcr گرفتن مثبت شدم
خوشبختانه فاز خفیفشو گرفتم تنها نگرانیم خانم و بچه ها هستن که ازم الوده نشده باشن
خدا یا بداد برس
من کنکور دکتری داشتم اما بخاطر کرونا شرکت نکردم.
آزمون استخدامی دارم از آسمون هر چی بباره شرکت میکنم چون خیلی مهمه برام. مگر اینکه برگزار نشه....