دیگه اخبار هم اعلام نمیکنه.....امار رو از همه جای دنیا هم پاک بشه از اینجا نمیرود...
امار رو با اروپا که اون بروز بالا رو داشتن مقایسه کنید
اونقدر که امار امریکا رو میگه خودمون رو ول کرده
yjcهم که نظرات انتقادی رو نشون نمیده
دنیا یکروزم باشه انتقام خانولدمو ازتون میگیرم شماها باعث شدین خانوادمو از دس بدم خدا ازتون نگذره چرا ترددهای استانی رو ممنوع نمیکنید من پدرو مادر پیرمو از دس دادم اون بیچارها کنار خیابون میوه میفروختن اگه راها رو میبستین این همه مریض توی شهر ما نمیومدش
واقعا متاسفم برای ستاد مبارزه با کرونا که باجون مردم لازی میکنه به بهای چی تمام ترددهای استانی ذو باز گذاستین که استان گیلانم قرمز بشه چرا به فکر جون مردم گیلان نیستین آقای روحانی حالا آمار خیلی کمه استخرها رو خم باز کردین چرا اینقدر این بیماری بی اهمیت جلوع میدین جون مردم رو از سر راه نیاوردین چرا ترددهای استانی رو تا پایان تابستون ممنوع نمیکنید که مریضیها بیشتر از این نشن
جالبه احسنت به این دولت که میخادش یکدفعه کل کشور بکوشه روزی ۲۵۰۰نفر به بالا مبتلاع داریم بعدش بجای اینکه محدپدهای اجراع بشه همچی دار باز میشه دولت چرا داره وانمود میکنه هیچ مشکلی نیستش مگه ویروسهای ایرانی اهلین یا حرف گوش کنن کسیرو نگیرن ویروسهای چینی ۱۴نفر میگیرن کل کشورش و ممنوع و تردد میکنه
امار رو با اروپا که اون بروز بالا رو داشتن مقایسه کنید
اونقدر که امار امریکا رو میگه خودمون رو ول کرده
yjcهم که نظرات انتقادی رو نشون نمیده
هیچ.....
چرا کاری نمیشه کرد
بهترین راه برکناری وزیر خونخوار آموزش و پرورش