اعلام خبر در مورد ویروس کرونا را متوقف کنیم
دانستن یا نداستن تاثیری بر رفتار مردم ندارد
اگر وضعیت بحرانی شد اطلاع رسانی کنیم
ما هر روز گرفتار آمار کرونا در ده کشور اول جهان هستیم
یک زمان روزانه 100 نفر یا کمتر به کرونا آلوده می شدند ایران تعطیل شد
همه در مورد کرونا می دانند تکرار آن باعث عادی شدن مساله کرونا است عادی شدن هم که خوب نیست
دیگه به خودتون زحمت ندید هی بشمارید و آمار بدید؛اگه آمار بشه روزی 80میلیون مبتلا و 80میلیون فوتی بازم گوش کسی بدهکار نیست؛؛؛احتمالا تا چند وقت دیگه دولت از اونایی که کرونا نگرفتن مالیات بگیره اونوقته که بزاق کروناییها میشه طلا و میاد تو بورس فروخته میشه و هر روز مثبت میخوره
سلامچرا بااینکه هرروز شاهد اضافه شدن مبتلایان وفوتی ها هستیم هم زمان شاهد رفعممنوعیت های بیشترهم هستیم وهیچ توجه ایی ازسوی مسئولین درباره مترو واتوبوس وسایر اماکن عمومی نبستیم وفقط درحرف ازمردممیخواهند رعایت فاصله گذاری رو انجامبدهند مثل اینکه آنها هیچگونه مسئولیتی درقبال سلامتی افراد جامعه ندارند
چهار ما ازشیوع کرونا می گذرد وهنوز شاهد افزایش مبتلایان هستیم در حالی که چین کره و ژاپن به خوبی دردوماه اونو تحت کنترل دراوردند/ در ایتالیا انگلیس فرانسه والمان بعداز یک خیز یک ماهه اکنون نه تنها مهار شده بلکه درحال ریشه کن شدن است/ اینها با وکسن و یا دارو کنترلش نکردند که بگیم تحرییم هستیم/ با مدیریت صحیح این کارو کردند فقط با قرنطینه کامل موفق به قطع زنجیره ویروس شدند/ اما در ایران مدارس و دانشگاها را تعطیل کردند فقط ودیگه هیچ والان که انگار اصلا کرونایی در کار نیست همه ادارات حمل ونقل عمومی کسب ومارها و..... همه عادی به کارشون ادامه میدهند و شعار میدیم ماکرونا را شکست میدهیم
سلام اینجوری پیش بریم بعد از 6 ماه با میانگین 2000 مبتلا
360000 هزار تا دیگه اضافه نشه و تا پایان سال و دولت به یک میلیون می رسیم حالا خود دانید محدودیت رو خواستین اجرا کنید نخواستین بنا به دلایلی هنوز فکر جیب خود و در امد دولت هستین مشکلی نیست باز باشه ولی دود تبعاتش تو چشم خودتون میره
بهتره از آخرین ماهها وروزای زندگیمون لذت ببریم چون با پیشگوییهای روحانی ونمکی وحریرچی همه مون میمیریم .. واسه مسوولین ما خجالت آوره ک میگن تا دوسال دیگه با ماس هیچ کشوری تابحال همچین حرفی نزده .اقایون مثلث فرکانس منفی قبول کنید کرونا شماها رو شکست داده یکم بفکر کادر درمان باشید محدودیت در نظر بگیرید
زندگي ادامه دارد ؟؟!!
دانستن یا نداستن تاثیری بر رفتار مردم ندارد
اگر وضعیت بحرانی شد اطلاع رسانی کنیم
ما هر روز گرفتار آمار کرونا در ده کشور اول جهان هستیم
یک زمان روزانه 100 نفر یا کمتر به کرونا آلوده می شدند ایران تعطیل شد
همه در مورد کرونا می دانند تکرار آن باعث عادی شدن مساله کرونا است عادی شدن هم که خوب نیست
360000 هزار تا دیگه اضافه نشه و تا پایان سال و دولت به یک میلیون می رسیم حالا خود دانید محدودیت رو خواستین اجرا کنید نخواستین بنا به دلایلی هنوز فکر جیب خود و در امد دولت هستین مشکلی نیست باز باشه ولی دود تبعاتش تو چشم خودتون میره
خواهشا جلوی آسیب بیشتر رو بگیرید.
ما نگران بچه هامون هستیم.