نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۳ تير ۱۳۹۹
چرا ترددهای استانی رو ممنوع نمیکنید آقای روحانی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
کی حرف دل مردمو ب گوش روحانی میرسونه سپردن ب استانداریها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۳ تير ۱۳۹۹
چرا ترددهای استانی رو ممنوع نمیکنید آقای روحانی سمال کشور رشتم وضعیتش بخاطره این مسافرها قرمز شده گناه خانوادهای ما چیه دریا و استخرم که بازش کردین
Austria
عرفان
۱۸:۲۸ ۰۳ تير ۱۳۹۹
به نظرم تعداد کشته ها و مبتلا ها کمه هنوز .
زشته آمریکای جهانخوار بالاتر از ما باشه .
از مسئولین خواهشمندیم همه جا رو باز کنند و موندن تو خونه رو ممنوع اعلام کنند .
از هفته بعد هم مدارس رو باز کنید . زشته در آنیده یه مشت بی سواد بیکار بیان تو جامعه . باید همشون بشن باسواد بیکار .
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۳ تير ۱۳۹۹
بایدتالارهاقوخانه هامرکزخریدشولوق تعتیل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
شلوغ منظورتونه که تعطیل بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
شلوغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۳ تير ۱۳۹۹
اقای نمکی لطفا حرف دلتونو بزنید بگید همه تون تا پایان سال میمیرید تموم ایطو بهتره تو روقران پیام منو ب نمکی وحریر چی برسونید ولا بقران اگه کرونا نگیریم از حرفای اینا حتما از استرس میمیریم .پس بگو زنده باد سال ۱۴۰۰ ایران بدون ملت منهای مسوولین البته
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۳۳ ۰۳ تير ۱۳۹۹
با سلام چرا الان که کل مسئولین میگند ما صادر کننده کیت شده ایم تو بیمارستان خواف میگند ما کیت تشخیصی نداریم .۹۹/۴/۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
عجبب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۳ تير ۱۳۹۹
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۰۵ ۰۳ تير ۱۳۹۹
تو شهر ما که یه شهر قرمزه همسایمون واسه دخترش عروسی گرفت کلی هم مهمون دعوت کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
ممدم ممد
۱۶:۵۱ ۰۳ تير ۱۳۹۹
آمار استانی بگید.خواهشا اینقدر پیشرفته و خاص نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ممدم ممد
۱۶:۵۱ ۰۳ تير ۱۳۹۹
آمار استانی بگید.خواهشا اینقدر پیشرفته و خاص نباشید
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۴۹ ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام
کاربران محترم
.لطفا نظرتونو درمورد پاییز وشروع بیماری های خانواده انفلانزا ومصادف شدن با پایان نیافتن کرونا بیان کنید.شاید کمپینی بشه تا دولت یک تمهیدی بخرج بده.اینجوری کادر درمان و مردم خسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام.والله ما خیلی وقته داریم در مورد کرونا نظر میدیم.هرکاری مردم میگن اینا برعکسشو انجام میدن.چه فایده داره نظر دادن؟
Iran (Islamic Republic of)
ممدم ممد
۱۷:۱۶ ۰۳ تير ۱۳۹۹
بالام جان فعلا پاییز رو بیخیال تا اون موقع حتما دارو و واکسن میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۳ تير ۱۳۹۹
عالیه ..اما بنظر شما تا پاییز زنده میمونیم ?? اینا ک با پیش بینی هاشون حداقل رو دوسال برنانه دارن .‌ولا مشکوک میزنن انگار میدونن تا کی ادامه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
مدارس رو باز کنید تا همه بمیریم راحت شیم‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۳ تير ۱۳۹۹
اگه همه رعایت میکردن الان میتونستم به کتابخونه و باشگاه برم ولی الان تو خونه افسرده شدم
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر قاسم پور
۱۶:۱۶ ۰۳ تير ۱۳۹۹
هیچ اراده ای در جهت مهار منطقی و عاقلانه ی این بیماری نیست، لااقل از تجربه های چین یه ذره درس بگیرن، چین همین چن روز پیش که احتمال وجود بیماری در پکن می داد، با یه برنامه ی علمی مفید و نظم درست ، چیابانها رو که اخبار تلویزیون نشان می داد همه با رعایت فاصله گذاری و بدون استثنا ماسک بر صورت بودند و نظارتها هم جدی به نظر می رسید، حال در کشور ما به یک نصیحت ساده که ساده ترین راه شکست خورده هم هست تقریبا" اکتفا میشه، بقیه ی تصمیمات هم که عجین با موارد غیر منطقی و علمی هم بوده. اینم از مهار کرونا!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۴ تير ۱۳۹۹
ماسک کی قراره اجباری بشه قشنگ فرصت داریناعجله نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
مملکت 60ملیون یارانه و معیشتی بگیر داره؛اینا(ماها) که بمیریم همه مشکلات دولت حل و کلا ایران میشه ژن خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۳ تير ۱۳۹۹
دست مریزاد!!!!!!!
هم به مسئولین و هم به مردم
چرا مراعات نمی کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کرونا با هیچ کس شوخی نداره
Iran (Islamic Republic of)
فريد
۱۶:۰۳ ۰۳ تير ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران لطفا پيگيري كنيد كنكور رو بندازن عقبتر با اين شرايط اگه يكي اونجا كرونا داشته باشه همه ميگيريم
۱۲۳۴