به نظرم تعداد کشته ها و مبتلا ها کمه هنوز .
زشته آمریکای جهانخوار بالاتر از ما باشه .
از مسئولین خواهشمندیم همه جا رو باز کنند و موندن تو خونه رو ممنوع اعلام کنند .
از هفته بعد هم مدارس رو باز کنید . زشته در آنیده یه مشت بی سواد بیکار بیان تو جامعه . باید همشون بشن باسواد بیکار .
علی برکت الله
اقای نمکی لطفا حرف دلتونو بزنید بگید همه تون تا پایان سال میمیرید تموم ایطو بهتره تو روقران پیام منو ب نمکی وحریر چی برسونید ولا بقران اگه کرونا نگیریم از حرفای اینا حتما از استرس میمیریم .پس بگو زنده باد سال ۱۴۰۰ ایران بدون ملت منهای مسوولین البته
سلام
کاربران محترم
.لطفا نظرتونو درمورد پاییز وشروع بیماری های خانواده انفلانزا ومصادف شدن با پایان نیافتن کرونا بیان کنید.شاید کمپینی بشه تا دولت یک تمهیدی بخرج بده.اینجوری کادر درمان و مردم خسته
هیچ اراده ای در جهت مهار منطقی و عاقلانه ی این بیماری نیست، لااقل از تجربه های چین یه ذره درس بگیرن، چین همین چن روز پیش که احتمال وجود بیماری در پکن می داد، با یه برنامه ی علمی مفید و نظم درست ، چیابانها رو که اخبار تلویزیون نشان می داد همه با رعایت فاصله گذاری و بدون استثنا ماسک بر صورت بودند و نظارتها هم جدی به نظر می رسید، حال در کشور ما به یک نصیحت ساده که ساده ترین راه شکست خورده هم هست تقریبا" اکتفا میشه، بقیه ی تصمیمات هم که عجین با موارد غیر منطقی و علمی هم بوده. اینم از مهار کرونا!!!
زشته آمریکای جهانخوار بالاتر از ما باشه .
از مسئولین خواهشمندیم همه جا رو باز کنند و موندن تو خونه رو ممنوع اعلام کنند .
از هفته بعد هم مدارس رو باز کنید . زشته در آنیده یه مشت بی سواد بیکار بیان تو جامعه . باید همشون بشن باسواد بیکار .
علی برکت الله
کاربران محترم
.لطفا نظرتونو درمورد پاییز وشروع بیماری های خانواده انفلانزا ومصادف شدن با پایان نیافتن کرونا بیان کنید.شاید کمپینی بشه تا دولت یک تمهیدی بخرج بده.اینجوری کادر درمان و مردم خسته
هم به مسئولین و هم به مردم
چرا مراعات نمی کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کرونا با هیچ کس شوخی نداره