نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماهرخ جلیلی از سراوان
۱۵:۰۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
نظافت + قناعت=شکست کرونا
Germany
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
نظافت خوب اومدی ولی غناعت مردم میکنن به دلیل اینکه پول ندارن عزیز ولی = من میشه عدم شکست کرونا دلیل این هست که ربتی به غناعت نداره به مدریت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
پیش یه سوی اخرت
Iran (Islamic Republic of)
جوادجوبولی
۱۴:۵۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
خخخخخخخ کرونا چیه بابا؟ همش کشکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
خجالت بکشید واقعا ، تفکرات امثال شماهاست که بیماری کنترل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
هر چی میکشیم از این تفکر مخرب تو و امثال تویه
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۶:۱۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
باید بیاد سراغت تا بفهمی کرونا کشکه یا نه ، آدمای بی خیال امثال شما دارن این مریضی رو به افزایش می دهند‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
افراد کوته فکر و بی مغزی مث تو بقیه رو بدبخت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
ببین چقد منفی خوردی با طرز تفکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
زندگی خودتو کشک گرفتی به مردم چه ربطی داره
Netherlands
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
خداروشکر تعداد شرکت کننده های کنکور کمتر میشه ... تماشاچی های فوتبالم کم میشن بلیطم به همه میرسه . علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
*
۱۷:۲۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
والا تا اونجایی که من خبر دارم 30 هزار نفر جدیدن ثبت نام کردن کجا کمتر شده دل خوشه هاااا ....
Iran (Islamic Republic of)
حسن آقا
۱۴:۵۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
در این دنیای هفت رنگ تک رنگها بازنده هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
اینی که گفتی الان یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۴:۵۳ ۱۲ تير ۱۳۹۹
دقت کردین از موقعی که این خانوم اومده هم فوتیها زیاد شده و هم تعداد مبتلایان؟ به نظرتون جهانپور بهترنبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
راس میگه ولا
Netherlands
فرزاد
۱۷:۲۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
درسته.1شایداونا آمار دروغ می دادن وازاول همینطوربوده..2مردم رعایت نمی کنندآمار رفته بالا چ ربطی به این بنده خداداره؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۵۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
تاسف شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
کلا زنها تو هر موردی وارد بشن همینه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۵۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
استدلالتو قربون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
اینها کاره نیستند نوشته میدهند میگویند بخوانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
گزارشو که یه بچه هم میتونه بده
Iran (Islamic Republic of)
محرم خرما فروش
۱۴:۴۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چرا هیچ تصمیمی گرفته نمیشه؟ چرا هیچ محدودیتی وجودنداره؟ چرا تو تلویزیون آقای نمکی بامردم صحبت نمیکنه؟چرا مرز استانهارو نمیبندن؟ چرا واقعا چراااااا؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
کی پیامو ب گوش نمکی یا بقیه میرسونه وقتی خودشون دیگه ن جلسه ای میگیرن ن هیچی مردم چیکار کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چون دولت خواب تشریف داره. جمعه صبح بیدار میشن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
دروغ پشت دروغ ما که ندیدیم کسی کرونا گرفته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
خیلیا اینو گفتن وبعد فهمیدن چ اشتباهی کردن همسایه ها ما گرفتن کل خونواده باید دوهفته عذاب بکشن وغصه بخورن من دیدم ک چ زجرایی کشیدن مادرشون خواهر برادر
Iran (Islamic Republic of)
محمد رسول خدا
۱۵:۲۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
ایشالا میگیری بعد میفهمی دروغه یا راسته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چون تو ندیدی نیست الان تو اصفهان که ما خیلی ها را دیدیم گرفتن ودر شهرکرد هم تعدادی از اقوامون گرفتن و میگن خیلی هم بده مگه آدم باید حتما یه چیزی واسه خودش اتفاق بیفته تا باور کنه خدا رحم کنه و به افرادی مثل تو عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
تو ندیدی اما ما دیدیم. جلوی چشمون مرد. خیلی راحت در ۳ روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
یه سر برو بهشت زهرا ببین چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
همین امثال شما که بیماری رو باور ندارند میرن تفریح و پارک و خرید و مسافرت و ... امثال شما که ماسک نمیزنند ، تو تجمعات عروسی و عزا میرن و مهمونی میدن و ... باعث شدن کرونا دوباره اوج بگیره
اینکه شما ندیدین معنیش این نیست که بقیه هم ندیده باشن ، من از دوستان و همکاران و اطرافیان اونها بالای بیست نفر رو دیدم که دو نفرشون هم فوت شدن
از خواب غفلت بیرون بیایید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۰۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
عزیزم شما کوری احیانا کل جهان درگیر این بیماری هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
تو یه روستای کوچیک استان ها 36 تا خونواده قرنطینه شدند تو استان که دیگه بیمارستانها جواب کردن تو خیلی خوشی
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۶:۱۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
هر وقت گرفتی رفتی بیمارستان..بقیه مریضا رو هم میبینی...
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۶:۲۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
میبینیش غصه نخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چون افرادی امثال جنابعالی با رعایت نکردن جان بقیه را ب خطر میندازین
Iran (Islamic Republic of)
بصیر
۱۹:۵۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
حتما به یه چشم پزشک مراجعه کن .کارت از اورژانسم گذشته .خیلی نگرانتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
مگه شما دیدی کسی داعش کشته باشه؟ نترس نوبت تو هم میشه
۱۲۳۴