خیلیا اینو گفتن وبعد فهمیدن چ اشتباهی کردن همسایه ها ما گرفتن کل خونواده باید دوهفته عذاب بکشن وغصه بخورن من دیدم ک چ زجرایی کشیدن مادرشون خواهر برادر
محمد رسول خدا
۱۵:۲۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
ایشالا میگیری بعد میفهمی دروغه یا راسته!
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چون تو ندیدی نیست الان تو اصفهان که ما خیلی ها را دیدیم گرفتن ودر شهرکرد هم تعدادی از اقوامون گرفتن و میگن خیلی هم بده مگه آدم باید حتما یه چیزی واسه خودش اتفاق بیفته تا باور کنه خدا رحم کنه و به افرادی مثل تو عقل بده
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
تو ندیدی اما ما دیدیم. جلوی چشمون مرد. خیلی راحت در ۳ روز
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
یه سر برو بهشت زهرا ببین چه خبره
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
همین امثال شما که بیماری رو باور ندارند میرن تفریح و پارک و خرید و مسافرت و ... امثال شما که ماسک نمیزنند ، تو تجمعات عروسی و عزا میرن و مهمونی میدن و ... باعث شدن کرونا دوباره اوج بگیره
اینکه شما ندیدین معنیش این نیست که بقیه هم ندیده باشن ، من از دوستان و همکاران و اطرافیان اونها بالای بیست نفر رو دیدم که دو نفرشون هم فوت شدن
از خواب غفلت بیرون بیایید
مرتضی
۱۶:۰۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
عزیزم شما کوری احیانا کل جهان درگیر این بیماری هستند
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
تو یه روستای کوچیک استان ها 36 تا خونواده قرنطینه شدند تو استان که دیگه بیمارستانها جواب کردن تو خیلی خوشی
A
۱۶:۱۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
هر وقت گرفتی رفتی بیمارستان..بقیه مریضا رو هم میبینی...
بهنام
۱۶:۲۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
میبینیش غصه نخور
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چون افرادی امثال جنابعالی با رعایت نکردن جان بقیه را ب خطر میندازین
بصیر
۱۹:۵۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
حتما به یه چشم پزشک مراجعه کن .کارت از اورژانسم گذشته .خیلی نگرانتم
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
مگه شما دیدی کسی داعش کشته باشه؟ نترس نوبت تو هم میشه
اینکه شما ندیدین معنیش این نیست که بقیه هم ندیده باشن ، من از دوستان و همکاران و اطرافیان اونها بالای بیست نفر رو دیدم که دو نفرشون هم فوت شدن
از خواب غفلت بیرون بیایید