نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
بجای اینکه هر روز بالای ۱۴۰نفر فوتی بالای ۲۵۰۰نفر مبتلاع اعلام کنید دستور بدید کلیه ترددهای استانی رو ممنوع کنن تا پایان تابستون تا این همه مسافر مریض نرن شهرهای دیگرو آلوده کنن این محدودیتهای که آقای روحانی شما گذاشتین بدرد چی میخوره چهارتا استان یک هفته مگه مهد کودکه چرا کلیه ترددهای استانی رو ممنوع نمیکنید این همه مسافر مریض ریخته توی همه شهرها رو آلوده کردن هیچ کنترلی ام نیستش جلوی مسافرها رو بگیرن برای نمونه استان گیلان رشت انزلی همه ریختن توی دریا گناه مردم شمال چیه این همه مسافر مریض ریخته تمام بیمارستانهای رشت پر از کرونایی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
وقتی تالار ها ومجالس عزا هست بیماری هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
کرونا جوکی بیش نیست خخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۲ تير ۱۳۹۹
تو هم جوکی بیش نیستی
Germany
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
احسنت، بدون ماسک برو توی بیمارستان مسیح دانشوری بچرخ و این موضوع را ثابت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
سر به بیمارستان های بخش کرونایی زدی‌یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
همش داروغه کرونایی وجود نداره مردم از گرسنگی دارن میمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
باشه اصلا همش داروغه
همونی که تو میگی
امثال شما ها هستین که با عدم رعایت نکات بهداشتی باعث شیوع مجددش شدین
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۲:۳۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
لطفا رعایت کنید جدی بگیرید کرونا شوخی نیست ترو خدا رعایت کنید
Germany
ناشناس
۰۲:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۹۹
خوب اگه راست میگی یه روزبرو بیمارستان یه سربزن بعدنظرتوبگو
France
ممدم ممد
۱۸:۱۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
این چه وضعه مدیریته.تازه میخوان به دنیا هم تجربیات صادر کنن.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۰۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
دیگه چیزی برا از دست دادن نداریم هر چ زودتر بهتر
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۱۷:۳۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
تا افغانی جماعت تو ایران هست درست نمیشه هیچی
و بومی های هر شهری برن شهر خودشون ورودی و خروجی های شهر رو برای مسافران ببندند همه چی درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
شخصیت هر انسانی در کلامش نهفته است ! گاهی تأسف هم برای بعضی ها حیف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
پسر خوب چه ربطی به افغانیهای بیچاره داره گناه اونا چیه من خودم بچه شمالم همه مسافرهای تهرانی ریختن توی شمال هرموقع تونیتید جلوی مسافرهای شهرهای دیگرو بگیرید بعدش بیا درمورد افغانیهای بنده خدا حرف بزنه یکم چشماتو باز کنی مبارزه با کرونای کشور افغانستان از ایران بهتر بودش رعایت کردن اونا هم از مابهتر بودش میبینی که آمارشون روزی ۲۰نفر هیتش فوتی ام ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
افغانیا میرن شمال میرن عروسی میرن پارتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
واقعا متاسفیم واسه اونایی ک منفی دادن
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۰۰:۰۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
محسن عزیز دل برادر زیاد به مغزت فشار نیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
امیدوارم جوابت رو امام رضا بده
Iran (Islamic Republic of)
بنده
۰۱:۱۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
امیدوارم جوابت رو امام رضا بده
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۷:۳۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
بلای آخرالزمانیه حاصله ناشکریها چشم هم چشمیها دزدیها حرام خوریها فساد ها و.....
حتما که نباید زلزله بیاد این ویروس هم از خدا دستور میگیره
حالا باید خشک وتر پای هم بسورن
فقط دعا کنید.....
Iran (Islamic Republic of)
تیز
۱۷:۲۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
اوایل شیوع کرونا گروهای جهادی معابر شهری وناوگان حمل ونقل عمومی ومراکز تجمع مردم رو ضد عفونی میکردن الان دیگه خبری از اون حرکت جهادی دولت ونیروهای مسلح نیست خب مردم هم ساده انگاری میکنن وجدی نمی گیرن پس همه ی تقصیرها رو گردن ملت نندازین پاتونو از روی گردن ما بردارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
ی سوال لطفا وخواهشا از مسوولین بپرسین چطو روزای اول معابر وباجه ها پمپ بنزینها ماشینا مغازهها رو ضدعفونی میکردن الان ک اوضاع افتضاح نمیکنن ??? عجیبه ولا .کجایین برادران جهادی ??۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
خخخخ به سوال ظریفی اشاره کردی
ازشون پرسیدم که گفتن : ما خجالت زده مردمیم انشاالله دولت در اين زمينه اقداماتی را انجام خواهد داد انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
یعنی خداییش موندم اینم دستور آقای روحانی دادش بجای اینکه بخایین پشت این جماعت پولدار بمونید به فکر این باشید چجوری کلیه ترددهای استانی رو تا پایان تابستون ممنوعش کنید تا بخایین جلوی این مریضی رو بگیرید مگه چیزی ازتون کم میشه کلیه ترددهای استانی رو مننوعش کنید چرا با جون مردم بازی میکنید فقط چهارتا شهر و یک هفته ترددهاشو ممنوع کردین گناه مردم گیلان رشت ولاهیجان انزلی ماسوله فومن چیه باید تاوان این همه مسافر مریض رو بدن آقای روحانی دو توکه پاه تشریف بیاریین تا رشت ببینید وضعیت بیمارستانها اینجا چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
افزایش مبتلایان اول تقصیر دولت بعد مردم وقتی دولت همجا رو باز کرد اماکن مذهبی باز شدن مساحد شبای قدر نماز عید فطر قهوه خونه ها رستورانا . پارکها . وقتی دولت همحا را بازگشایی کرد مردمم بیخیال شدن گفتن لابد کرونایی در کار نیس ک مردم میرن مسجد میرن زیارت میرن تفریح وسوال دیگه چقد ب قم رسیدگی کردین منشا ومبدا کرونا بود ک الان خیلی خوب شده ????
Iran (Islamic Republic of)
بالاترازفرهاد
۱۷:۰۳ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چه جالبه چند روز پشت سر هم تقدیر مرگ روی عدد ۱۴۰ محکم ایستاده است
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۵۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
دوهفته دیگه اولین کنکورم بگیرین ایشالله میرسیم به روز 5000 مبتلا !
Netherlands
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
توجه کردین گرانی وابتلابه کرناومرگ ومیر.بصورت موازی وپلکانی بالامی رن؟
۱۲۳۴