بجای اینکه هر روز بالای ۱۴۰نفر فوتی بالای ۲۵۰۰نفر مبتلاع اعلام کنید دستور بدید کلیه ترددهای استانی رو ممنوع کنن تا پایان تابستون تا این همه مسافر مریض نرن شهرهای دیگرو آلوده کنن این محدودیتهای که آقای روحانی شما گذاشتین بدرد چی میخوره چهارتا استان یک هفته مگه مهد کودکه چرا کلیه ترددهای استانی رو ممنوع نمیکنید این همه مسافر مریض ریخته توی همه شهرها رو آلوده کردن هیچ کنترلی ام نیستش جلوی مسافرها رو بگیرن برای نمونه استان گیلان رشت انزلی همه ریختن توی دریا گناه مردم شمال چیه این همه مسافر مریض ریخته تمام بیمارستانهای رشت پر از کرونایی شده
شخصیت هر انسانی در کلامش نهفته است ! گاهی تأسف هم برای بعضی ها حیف است
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
پسر خوب چه ربطی به افغانیهای بیچاره داره گناه اونا چیه من خودم بچه شمالم همه مسافرهای تهرانی ریختن توی شمال هرموقع تونیتید جلوی مسافرهای شهرهای دیگرو بگیرید بعدش بیا درمورد افغانیهای بنده خدا حرف بزنه یکم چشماتو باز کنی مبارزه با کرونای کشور افغانستان از ایران بهتر بودش رعایت کردن اونا هم از مابهتر بودش میبینی که آمارشون روزی ۲۰نفر هیتش فوتی ام ندارن
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
افغانیا میرن شمال میرن عروسی میرن پارتی؟
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
واقعا متاسفیم واسه اونایی ک منفی دادن
امپراطور
۰۰:۰۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
محسن عزیز دل برادر زیاد به مغزت فشار نیار
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۳ تير ۱۳۹۹
امیدوارم جوابت رو امام رضا بده
بنده
۰۱:۱۹ ۱۳ تير ۱۳۹۹
امیدوارم جوابت رو امام رضا بده
امین
۱۷:۳۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
بلای آخرالزمانیه حاصله ناشکریها چشم هم چشمیها دزدیها حرام خوریها فساد ها و.....
حتما که نباید زلزله بیاد این ویروس هم از خدا دستور میگیره
حالا باید خشک وتر پای هم بسورن
فقط دعا کنید.....
اوایل شیوع کرونا گروهای جهادی معابر شهری وناوگان حمل ونقل عمومی ومراکز تجمع مردم رو ضد عفونی میکردن الان دیگه خبری از اون حرکت جهادی دولت ونیروهای مسلح نیست خب مردم هم ساده انگاری میکنن وجدی نمی گیرن پس همه ی تقصیرها رو گردن ملت نندازین پاتونو از روی گردن ما بردارین
خخخخ به سوال ظریفی اشاره کردی
ازشون پرسیدم که گفتن : ما خجالت زده مردمیم انشاالله دولت در اين زمينه اقداماتی را انجام خواهد داد انشاالله
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
یعنی خداییش موندم اینم دستور آقای روحانی دادش بجای اینکه بخایین پشت این جماعت پولدار بمونید به فکر این باشید چجوری کلیه ترددهای استانی رو تا پایان تابستون ممنوعش کنید تا بخایین جلوی این مریضی رو بگیرید مگه چیزی ازتون کم میشه کلیه ترددهای استانی رو مننوعش کنید چرا با جون مردم بازی میکنید فقط چهارتا شهر و یک هفته ترددهاشو ممنوع کردین گناه مردم گیلان رشت ولاهیجان انزلی ماسوله فومن چیه باید تاوان این همه مسافر مریض رو بدن آقای روحانی دو توکه پاه تشریف بیاریین تا رشت ببینید وضعیت بیمارستانها اینجا چه خبره
افزایش مبتلایان اول تقصیر دولت بعد مردم وقتی دولت همجا رو باز کرد اماکن مذهبی باز شدن مساحد شبای قدر نماز عید فطر قهوه خونه ها رستورانا . پارکها . وقتی دولت همحا را بازگشایی کرد مردمم بیخیال شدن گفتن لابد کرونایی در کار نیس ک مردم میرن مسجد میرن زیارت میرن تفریح وسوال دیگه چقد ب قم رسیدگی کردین منشا ومبدا کرونا بود ک الان خیلی خوب شده ????
همونی که تو میگی
امثال شما ها هستین که با عدم رعایت نکات بهداشتی باعث شیوع مجددش شدین
و بومی های هر شهری برن شهر خودشون ورودی و خروجی های شهر رو برای مسافران ببندند همه چی درست میشه
حتما که نباید زلزله بیاد این ویروس هم از خدا دستور میگیره
حالا باید خشک وتر پای هم بسورن
فقط دعا کنید.....
ازشون پرسیدم که گفتن : ما خجالت زده مردمیم انشاالله دولت در اين زمينه اقداماتی را انجام خواهد داد انشاالله